Badan penat, lesu, dan tak bermaya? Layan juga kalau ada yang tolong urutkan. Kasi lancar balik aliran darah dalam badan ni.

TAPI…

Memanglah sedap kalau badan ni diurut. Tapi, kalau salah minyak urut yang digunakan, elok-elok nak bagi baik badan tapi akhirnya jadi merana. Sebab salah pilih minyak urut.

Ada yang panas sangat sampai ke pagi esok baru hilang kesannya. Ada yang cepat sangat meresap sampai nak kena sapu banyak kali. Ada yang baunya kuat sangat sampai tersumbat hidung bila penutup minyak tu dibuka.

Akhir sekali, niat terbantut dan anda terpasa melayan sakit dan sengal badan tu tanpa diurut. Manalah nak cari minyak urut yang sesuai dengan badan kita ni? tak perlu khuatir lagi kerana Jamu Ratu Malaya ada solusi untuk masalah anda tu.

Minyak Khelin Myrha adalah satu produk yang boleh anda miliki untuk pelbagai manfaat untuk seisi keluarga! Bukan setakat minya urut saja tapi macam-macam kegunaan minyak Khelin Myrha ni.

Apa tu Khelin Myrha?

Minyak Khelin Myrha merupakan satu produk formulasi sendiri pengasas Jamu Ratu Malaya, Bonda Rozita daripada herba-herba terpilih dan minyak pati yang mempunyai khasiat yang tidak dapat ditandingi.

Bukan sahaja boleh digunakan untuk mengurut badan bagi mengurangkan sakit dan lesu badan, ia boleh digunakan untuk pelbagai lagi kegunaan bagi kesejahteraan keluarga. Antara golongan yang boleh mendapat manfaat daripada minyak ini adalah:

  • Anak autism
  • Anak yang sering sawan
  • wanita hamil yang sering terkena simpul mengkarung.
  • Slip disk
  • Bengkak kemalangan
  • Terseliuh
  • patah tulang.
  • Sakit pinggang

Selesa Sungguh Pakai Minyak Khelin Myrha Ni!

Terdapat pelbagai jenis minyak untuk mengurut yang ada di pasaran. Ada yang mahal dan ada juga yang murah. Tapi minyak yang anda pilih tu adakah betul-betul kena dengan keadaan kesihatan anda?

BACA JUGA :   Tips Kesihatan Dari Nabi Muhammad S.A.W

Ada minyak urut yang mempunyai bau yang terlalu kuat hingga hidung terpaksa ditutup semasa menggunakannya. Bau tengik pun ada sampai anda rasa tak sanggup nak menempuh bau teruk tu semata-mata nak mengurut.

Tak cukup dengan bau yang terlalu kuat, ada juga minyak urut yang terlalu panas hingga membuatkan anda berasa tak selesa. Baru sapu sikit tapi panasnya seperti boleh membuatkan kulit anda melepuh!

Tapi, dengan minyak Khelin Myrha ni, tak perlu risau langsung pasal masalah minyak terlalu panas atau berbau teralu kuat. Bau minyak ni tak terlalu kuat dan sekadar ringan saja di hidung anda.

Minyak ni panas ke tak?

Jangan risau. Minyak Khelin Myrha  ni tak terlalu panas sampai anda rasa boleh meluruhkan kulit anda. Ia hanya hangat sekadar cukup untuk merangsang segala urat dan saraf yang ada di badan anda.

Khelin Myrha ni juga mengandungi antioksidan yang tinggi bagi memelihara kesihatan tubuh dan meningkatkan lagi manfaat minyak ini kepada penggunanya.

Testimoni Pengguna

Segala manfaat dan kelebihan Khelin Mryha ni bukadar sembang kosong. Dah ramai pengguna yang mengamalkan dengan minyak Khelin Myrha ni dan dah berpuas hati dengan manfaat yang ada pada produk jamu keluaran Jamu Ratu Malaya ni.

MINYAK KHELIN

MINYAK KHELIN ANAK LUMPUH

MINYAK URUT KAKI

MINYAK TANGAN

Minyak Khelin Myrha ini dijual pada harga RM110.00 sebotol dan ia boleh digunakan sebagai minyak urut atau pun anda boleh gunakan minyak ini sekadar disapu pada mana-mana anggota badan.

BACA JUGA :   ‘Man Boobs’ Dalam Kalangan Lelaki - Normal atau Tidak

Sebelum Nak Gunakan minyak Khelin Myrha ni, Kena Hadam Maklumat-maklumat ni:

  • Penggunaan Minyak Khelin Myrha secara berterusan amat digalakkan sehingga mencapai tahap kesembuhan yang memuaskan.
  • Pengguna juga dinasihati agar mengamalkan pemakanan yang sihat untuk kesan penyembuhan yang lebih cepat.
  • Untuk rawatan dari dalaman, pengguna sangat digalakkan untuk mengambil Mushtanir atau Kurma Dhuha yang membantu merawat masalah saraf, sendi, mengeluarkan angin dan mempercepatkan proses penyembuhan.
  • Penyerapan secara transdermal menggunakan Magnesium Flakes (Garam Magnesium) memberikan kesan yang efektif untuk merawat masalah saraf dan sendi, serta menguatkan tulang dan memudahkan pergerakan.

Macam Mana Nak Dapatkan Produk Ni?

Oh ya, kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak Jamu Ratu Malaya.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Minyak Khelin Myrha juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here