Anda seorang ulat buku? Masih mencari tempat yang menjual buku-buku dengan harga berpatutan dan dipercayai di atas talian? Kami ada jawapannya untuk anda si pencinta buku!

Untuk mencari kedai buku online yang dipercayai dengan harga yang sangat berpatutan, anda patut singgah sebentar ke laman web Daulah Ilmi Plt atau juga dikenali sebagai Daulah Online Bookstore. Laman web yang menjual buku-buku terbitan penerbit di Malaysia yang terbaik dan anda harus miliki bagi menambah koleksi anda!

Daulah Ilmi Plt merupakan syarikat di bawah naungan Daulah Holding Sdn.Bhd yang telah ditubuhkan pada April 2016 yang menawarkan khidmat kedai buku secara dalam talian bertujuan bagi memudahkan para pencinta buku untuk membeli buku secara online dengan harga yang murah dan diskaun berbaloi berbandingkedai buku yang lain.

Anda boleh mendapatkan pelbagai jenis buku-buku terbitan penerbit dari Malaysia kerana Daulah Online Bookstore merupakan membekal dan pengedar bagi buku-buku terbitan penerbit hebat negara dalam satu laman web sahaja! Laman web wajib singgah buat pencinta buku yang anda patut masukkan dalam list ‘online shopping’ anda!

BACA JUGA :   Yuran Pengajian Bidang Pergigian Di Bangladesh Rendah Antara Faktor Pemilihan Pelajar Luar Negara

 

OBJEKTIF DAULAH ONLINE BOOKSTORE :

Objektif untuk bagi Daulah Online Bookstore lebih memfokuskan kepada perkhidmatan buat pelanggan kerana di Daulah Online Bookstore ini amat mementingkan kepuasan pelanggannya. Daulah Online Bookstore ingin menjadi destinasi sehenti membeli-belah buat para ulat buku dengan menyediakan perkhidmatan yang mudah, pantas dan selamat buat anda!

VISI DAULAH ONLINE BOOKSTORE :

#1. Menjadi pembekal dan pengedar buku terbesar yang merangkumi semua penerbit di malaysia dan Asia Tenggara. ‘One stop centre’ yang boleh anda dapatkan buku yang anda cari.

#2. Mewujudkan gudang buku terbesar bagi memudahkan pencinta buku memborong buku-buku dari laman web Daulah Online Bookstore dengan harga yang ditawarkan berpatutan berbanding dengan kedai buku di luar.

MISI DAULAH ONLINE BOOKSTORE :

BACA JUGA :   Bandar Sharjah di UAE Dinobatkan Sebagai Kota Buku Dunia UNESCO 2019

#1. Menjadi satu-satunya kedai buku yang menawarkan buku dengan harga terendah di pasaran supaya pencinta buku dapat membaca buku tanpa halangan dengan harga buku yang tinggi.

#2. Menerapkan etika mesra pelanggan dalam kalangan pekerja Daulah dengan memberi layanan pantas dan profesional buat pelanggan kerana kepuasan pelanggan, menjadi keutamaan Daulah Online Bookstore.

#3. Mengembangkan perusahaan Daulah Online Bookstore pada masa akan datang.

Jadi apa tunggu lagi para ulat buku sekalian? Berita baik buat anda yang tertanya-tanya di manakah kedai buku atas talian yang menawarkan khidmat pembelian buku yang dipercayai, cepat serta murah kerana Daulah Online Bookstore lah syurga buku bagi anda!

Layari laman web Daulah Online Bookstore

                             Atau

       Facebook Daulah Online Bookstore

Untuk tidak terlepas sebarang informasi-informasi menarik dari dalam dan luar negara, pastikan anda sentiasa layari Deenamik.com dan like FB Page Deenamik.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here