Anda ingin menurunkan berat badan secara sihat, senang sahaja. Ramai yang beranggapan menurunkan berat badan adalah sesuatu yang mustahil. Pelbagai kaedah yang telah digunakan bagi mendapatkan bentuk badan yang ideal. Impian itu boleh dicapai semudah 1,2 dan 3.

Sumber foto: NurhasnatulNabilaPunyaBlog

Jamu Ratu Malaya (JRM) kini telah memperkenalkan satu lagi produk berkualiti keluaran bumiputera. Produk yang lebih mesra dikenali sebagai R-duse sudah mula berada di pasaran bagi memberi kebaikan spenuhnya kepada pengguna.

#1. DETOX SEMULAJADI

Makan berlebihan juga antara punca berat badan naik. Namun begitu, jangan kerana JRM telah menyediakan “penawar” bagi masalah ini. Penggunaan R-duse secara konsisten mampu membuang toksik badan secara berperingkat. Bayangkan anda sudah keluar sehari suntuk dan tidak mengamalkan pemakanan yang seimbang. Perkara ini boleh diatasi dengan hanya mengambil satu sachet R-duse.

#2. TINDAK BALAS YANG CEPAT

Kebiasaannya, penggunaan produk mengambil masa sehingga dua ke tiga hari untuk serap ke dalam badan. Menariknya, produk keluaran JRM ini menggunakan bahan semula jadi seperti buah-buahan yang berkualiti. Tindak balas hanya dalam 15 minit menunjukkan badan anda sebati dengan R-duse.

#3. SESUAI BUAT LELAKI SERTA WANITA.

Tidak kira sama ada lelaki mahupun wanita, amat digalakkan untuk mengambil R-duse. Paling utama ialah menjaga kesihatan tanpa mengira jantina. Cuba R-duse sekarang dan percaya atau tidak, produk ini mampu menurunkan berat badan 1 kilogram(kg) seawal tiga hari.

BACA JUGA :   Penangan Khelin Myrha: Badan Lesu Makin Kurang!

SINGKAP RAHSIA PENGGUNAAN R-DUSE PADA BADAN ANDA

Antara bahan utama dalam pembuatan R-duse ialahย Garcinia Cambogia. Terdapat garam kalsium di dalam Garcina Cambogia di mana ia mampu untuk mengawal pertambahan berat badan dan kolestrol.

Kajian telah menunjukkan bahawa ektrak daun teh hijau mampu mengurangkan risiko barah esophagus serta merawat rheumatoid. Apabila anda minum R-duse, anda secara lansung dapat merawat badan daripada penyakit barah.

Mengamalkan R-duse juga mempu meningkatkan fungsi imunisasi dalam badan serta menggelakkan jangkitan kuman pada badan.Antioksidan Green Tea 100 kali lebih berkesan berbanding vitamin C dan 25 kali lebih kuat dari vitamin E dari segi perlindungan sel.

Siapa sahaja mahukan awet muda walaupun usia kian meningkat, penggunaan R-duse mampu melawan virus, melambatkan penuaan dan mempunyai kesan baik untuk kesihatan. Ia juga membantu pengawalan paras kolesterol LDL dan mengelakkan serangan jantung dan strok.

Citrus Aurantium juga antara ramuan rahsia dalam penghasilan R-duse. Ini antara ramuan serta tradisi yang digunakan masyarakat China pada zaman dahulu dalam meningkatkan kesihatan badan. Ephedra di dalam citrus aurantium ini juga berfungsi untuk “membakar lemak” dan meningkatkan kadar metabolisme dalam badan.

BACA JUGA :   Jerawat Dan Jeragat Tak Berani Tumbuh Di Muka Lepas Pakai Produk Ni!

Jom kita lihat testimoni yang berjaya mengubah nasib mereka dengan R-duse JRM.

 

 

 

 

 

MAHALKAH PRODUK JRM INI?

Bagi anda yang ingin membeli, harga R-duse mula dijual serendah RM 55. Harga yang sangat berbaloi dengan khasiat yang ditawarkan R-duse. R-duse adalah salah satu produk keluaran JRM bagi membantu pegguna menggekalkan kesihatan disamping aktiviti harian yang sibuk.

Macam Mana Nak Beli?

Kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak Jamu Ratu Malaya.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook :ย Stokis JRM Johor

Instagram :ย @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

ย https://www.wasap.my/60132002695โ€‚

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869ย 

Email:ย saurahjrm@gmail.com

Kopi Ratuย juga boleh didapati secara terus di:

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANGย 
JOHOR

Facebook Comments

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here