Daulah Educonsult pilihan anda selepas spm !

0
1183

Gapailah Impian Anda Untuk Menuntut Ilmu di Universiti Terkemuka Luar Negara!

Pepatah Arab ada mengatakan ‘belajarlah hingga ke negeri China’, yang mana setiap manusia itu disuruh untuk sentiasa mencari ilmu kerana ilmu tidak akan pernah habis walaupun setiap hari kita memperolehi satu ilmu baru.

Merealisaikan impian bagi seseorang pelajar untuk sambung belajar di luar negara bukanlah suatu perkara mudah tanpa adanya semangat dan cita-cita tinggi. Berdiri, melihat dan merasai suasana pengalaman baru di negara asing akan membuatkan seseorang itu menjadi lebih matang dalam melihat dunia sebenar.

Justeru, pihak DAULAH EDUCONSULT SDN. BHD. menawarkan peluang sambung belajar di universiti-universiti terkemuka luar negara dalam pelbagai bidang termasuklah Perubatan, Farmasi, Pergigian, Syariah, Usuluddin, Ulum Islamiah (Pengajian Islam), Veterinar, Engineering, Bahasa Arab dan banyak lagi. Kesemua bidang ini ditawarkan di beberapa buah negara yang diiktiraf MQA seperti Mesir, Rusia, Poland, Indonesia, Bangladesh, Turki, dan India.

Keistimewaan yang bakal anda perolehi apabila melanjutkan pengajian di luar negara adalah kos sara hidup dan pengajiannya adalah sangat berpatutan. Di luar sana juga terdapat ramai pelajar-pelajar daripada Malaysia. Syarat untuk melanjutkan pengajian hanya perlu menggunakan SPM/STAM.

BACA JUGA :   KEPUTUSAN UPU DAH KELUAR TAPI BUKAN BIDANG YANG DIMINATI? APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN?

#1. Merupakan agensi kemasukan pelajar ke luar negara.

Ingin belajar ke luar negara? Anda mengalami masalah kerana tidak tahu info yang sahih dan universiti mana yang sesuai untuk menyambung pengajian anda. Jangan risau website ini boleh membantu anda.

Daulah Educonsult merupakan agensi menghantar kemasukan pelajar ke luar negara. Sebagai contoh Universiti di Rusia, Mesir, Poland, Indonesia, Bangladesh, Turki dan juga India. Malahan terdapat juga ke Universiti dalam negara seperti MSU, Segi Universiti, KUIS dan banyak lagi.

#2. Info yang lengkap dan teliti.

Website Daulah Educonsult tidak akan membiarkan anda tertanya-tanya dan membuatkan anda mencari maklumat di website lain. Jangan risau segala info yang diberikan cukup lengkap. Mungkin anda yang berminat untuk menyambung pengajian di luar negara tetapi bidang apakah yang ditawarkan?

Anda tidak perlu risau kerana di website ini juga menyediakan bidang-bidang yang ada disetiap Universiti seperi bidang sains perubatan, pengajian islam dan kejuruteraan. Setiap bidang dinyatakan dan di negara mana yang anda boleh belajar. Sungguh lengkap dan teliti.

BACA JUGA :   Pengajian Asasi Perubatan di Kursk State Medical University

#3. Menawarkan tempat kursus Bahasa

 

Anda yang bakal melanjutkan pelajaran ke luar negara tetapi komunikasi anda masih lemah atau anda ingin belajar Bahasa Arab dan Korea. Jangan risau di Daulah Educonsult turut menawarkan bantuan dan perkhidmatan ini. Mereka yang berminat akan dihantar ke Korea, Mesir dan Jordan.

Pihak Daulah Medic akan membantu permasalahan seperti penjelasan lanjut mengenai proses pembelajaran, tiket penerbangan sehala ke Mesir, proses permohonan Visa dan tempoh visa selama 3 bulan.

Tempoh Visa akan dibantu sepenuhnya oleh pihak Daulah Medic. Semudah ABC dan 123 sahaja. Malahan segala proses pendaftaran turut dibantu oleh Daulah Medic.

#4. Khidmat Kaunseling Secara Percuma

Kauseling secara percuma? Wujud lagi khidmat secara percuma pada zaman sekarang? Pasti itu bermain di kepala fikiran anda. Ternyata di sini masih wujud khidmat kaunseling secara percuma.

Anda tidak perlu mengeluarkan sebarang bayaran untuk mendapatlan khidmat kaunseling. Hanya di Konsultan Daulah Educonsult

Bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai kursus ini, anda boleh hubungi di sini.

“Realisasikan impian anda bersama Daulah Educonsult”

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here