Universiti Vincent Pol di Lublin (VPU) adalah salah satu institusi terkemuka di peringkat antarabangsa yang terkemuka dan berorientasikan antarabangsa yang terletak di Eastern Poland. Ditubuhkan pada tahun 2000, universiti telah mendedikasikan dirinya untuk memenuhi jangkaan golongan muda yang sanggup mencapai matlamat profesional mereka dan memenuhi hasrat mereka.

Kepentingan yang besar dalam program yang ditawarkan di VPU ditentukan oleh kakitangan akademik yang berpengalaman dan berpengalaman, dan juga dengan penekanan khusus terhadap kebolehmampuan program dan kurikulum, yang sentiasa dikemas kini untuk memenuhi keperluan pasaran kerja.

Pada tahun 2010, Universiti mendirikan Pusat Fisioterapi Akademik, klinik moden, yang akan digunakan oleh pelajar fisioterapi kami untuk bekerja dengan warga Lublin.

VPU mempunyai suasana antarabangsa yang unik, di mana pelajar yang datang dari 40 negara dapat memenuhi budaya lain dan memperoleh pengalaman hidup yang berharga.

 

KAMPUS

Universiti Vincent Pol dilengkapi dengan bangunan moden dengan bilik pengajaran khas yang disesuaikan sepenuhnya dengan keperluan pelajar kelas yang berbeza seperti fisioterapi, kinesioterapi, kosmetologi, biomekanik, urut, kimia, pelancongan, industri hotel, gastronomi, geografi dan IT. Untuk keselesaan dan keselamatan maksimum bilik-bilik dilengkapi dengan penyaman udara dan CCTV. Kemudahan dan teknologi yang ada memastikan semua pelajar mempunyai akses ke perpustakaan yang luas (dengan kira-kira 22 000 jilid), makmal inovatif dan sambungan Wi-Fi percuma, serta pelbagai kemudahan rekreasi, termasuk bilik rekreasi, seperti gimnasium, suite kecergasan, sebuah kolam renang, dan studio untuk kelas aerobik dan aktiviti sukan lain, serta kafeteria pelajar, yang merupakan tempat yang popular untuk mesyuarat, menawarkan makanan yang berkualiti dan berpatutan serta makanan ringan.

Fakta Menarik Mengenai  VPU :

  • Pada tahun 2010 VPU membuka Pusat Akademik Fisioterapi untuk penduduk Lublin dan Wilayahnya, serta untuk keperluan pelajar fakulti fisioterapi itu sendiri.
  • VPU juga menyediakan peluang rehat di pusat “Sekolah Hijau” untuk pelajarnya berehat, yang merupakan pusat pendidikan dan rekriasinya.

Kemudahan Asrama :

 

Berminat sambung belajar di luar negara? Daulah EduConsult jawapannya !

Jika anda pelajar lepasan asasi, matrik, stpm, diploma mahupun setaraf layak memohon. Masih ramai lagi pelajar yang masih lagi tercari-cari universiti yang sesuai buat mereka. Begitu juga dengan bidang pengajian yang ditawarkan oleh pihak universiti. Jika menyambung dengan Daulah Educonsult, terdapat pelbagai cabang pengajian yang disediakan buat pelajar. Tidak kira dari segi perubatan sains sehingga ke bidang agama.

Jika adik-adik mempunyai keputusan peperiksaan yang kurang memberangsangkan, tapi masih ingin belajar ke luar negara? Daulah Educonsult sedia membantu dalam menyelesaikan masalah anda. Stigma ini juga sering bermain di minda pelajar mengenai perkara ini. Jika pointer jatuh, anda berasa seakan putus harapan mengenai sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi seperti bidang perubatan, pergigian, farmasi, veterinar dan kejuruteraan.

Terdapat banyak kemudahan fasiliti bagi pelajar Malaysia. Sumber foto: Daulah Educonsult

Namun begitu, jika anda mempunyai impian yang tinggi, anda patut mengecapinya kerana peluang tidak akan datang buat kali kedua.

masih lagi membuka kemasukan bagi mana-mana pelajar yang bersungguh-sungguh untuk menyambung pengajian ke luar negara.

Daulah Educonsult juga menyediakan perkhidmatan Kaunseling secara percuma. Sekali lagi secara PERCUMA. Anda tidak perlu ragu-ragu kerana anda mampu menyambung pengajian ke luar negara di Poland, Mesir, Turki, Indonesia, Rusia dan Bangladesh dengan Daulah Educonsult.

1rdmpfk6 o

BERMINAT?

JIka anda berminat dan ingin realisasikan cita-cita anda untuk melanjutkan pengajian ke luar negara, anda boleh mengisi borang di Google Form.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here