Setiap anak-anak memerlukan pemilihan suasana akademik dan sosial yang ideal bagi menjadi pemangkin kecemerlangan mereka sebelum dewasa. Mendapatkan tempat pengajian yang terbaik merupakan salah satu daripada keputusan yang paling penting perlu dibuat.

Keluarga memerlukan maklumat yang banyak di dalam menentukan hala tuju pendidikan anak-anak, peluang masa hadapan dan sebagainya. Namun, sebahagian keluarga telah menghadapi cabaran, tekanan, keliru dan akhirnya buntu.

Perunding pendidikan memberikan penyelesaian bagi kebuntuan berkenaan.

MENGAPA IBUBAPA PERLU MENDAPATKAN PERUNDING PENDIDIKAN ?

✔Perunding sentiasa menfokuskan nilai pendidikan yang berkualiti dan menjamin masa depan anak-anak. Ia akan memastikan tempat pengajian berkenaan terjamin dan mempunyai hala tuju pendidikan yang jelas.
✔Perunding sentiasa mengambil kira ‘kesan’ selepas masuk ke tempat pengajian berkenaan. Ia tidak akan mencadangkan tempat pengajian yang merugikan pelajar dan ibubapa.
✔Perunding sering menziarahi tempat pengajian yang dicadangkan, membina hubungan baik bersama staff sekolah berkenaan serta sering menempatkan pelajar di sana.
✔Perunding tidak pernah bias di dalam memberikan cadangan. Ia akan mengambil kira harapan keluarga serta hubungan rapat antara tempat pengajian dan pelajar.

Berminat sambung belajar di luar negara? Daulah EduConsult jawapannya !

Jika anda pelajar lepasan asasi, matrik, stpm, diploma mahupun setaraf layak memohon. Masih ramai lagi pelajar yang masih lagi tercari-cari universiti yang sesuai buat mereka. Begitu juga dengan bidang pengajian yang ditawarkan oleh pihak universiti. Jika menyambung dengan Daulah Educonsult, terdapat pelbagai cabang pengajian yang disediakan buat pelajar. Tidak kira dari segi perubatan sains sehingga ke bidang agama.

Jika adik-adik mempunyai keputusan peperiksaan yang kurang memberangsangkan, tapi masih ingin belajar ke luar negara? Daulah Educonsult sedia membantu dalam menyelesaikan masalah anda. Stigma ini juga sering bermain di minda pelajar mengenai perkara ini. Jika pointer jatuh, anda berasa seakan putus harapan mengenai sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi seperti bidang perubatan, pergigian, farmasi, veterinar dan kejuruteraan.

Terdapat banyak kemudahan fasiliti bagi pelajar Malaysia. Sumber foto: Daulah Educonsult

Namun begitu, jika anda mempunyai impian yang tinggi, anda patut mengecapinya kerana peluang tidak akan datang buat kali kedua.

masih lagi membuka kemasukan bagi mana-mana pelajar yang bersungguh-sungguh untuk menyambung pengajian ke luar negara.

Daulah Educonsult juga menyediakan perkhidmatan Kaunseling secara percuma. Sekali lagi secara PERCUMA. Anda tidak perlu ragu-ragu kerana anda mampu menyambung pengajian ke luar negara di Poland, Mesir, Turki, Indonesia, Rusia dan Bangladesh dengan Daulah Educonsult.

1rdmpfk6 o

BERMINAT?

JIka anda berminat dan ingin realisasikan cita-cita anda untuk melanjutkan pengajian ke luar negara, anda boleh mengisi borang di Google Form.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here