Sudahkah anda mengetahui bahawa pihak Daulah Educonsult telah menawarkan kursus bahasa arab di Mesir dan Jordan kepada anda diluar sana yang bermula dari umur 12 tahun  keatas LELAKI & PEREMPUAN.  Tambahan itu, golongan pencen amat digalakkan untuk mengikuti Kursus Bahasa Arab ini, kerana terdapat banyak manfaat jika anda berjaya mengisi masa lapang anda dengan menimba ilmu atau mempelajari ilmu baharu.

Jom kita ketahui kelebihan kursus bahasa arab di Mesir dan Jordan

  1. Kursus Bahasa Arab & Sanad Tahsinul Quran (MESIR)

Mesir menjadi pilihan ramai kerana ia merupakan tempat terbaik untuk menuntut ilmu agama selain daripada statusnya sebagai negara yang diiktiraf dalam ilmu agamanya. Justeru itu, Daulah Medic membuka peluang untuk semua orang yang ingin menuntut ilmu bahasa Arab di sana.

Tempoh pembelajaran Kursus Bahasa Arab di Mesir minimum selama 2 bulan, jika berminat untuk
menyambung pengajian juga tiada masalah, manakala tempat pengajian iaitu di Markaz Nile (Pusat Bahasa), Mesir

Latar belakang Mesir yang mempunyai ketamadunan yang tinggi dan paling penting lulusan dari Mesir diiktiraf di seluruh dunia bukan sahaja dalam sektor kerajaan terapi juga swasta. Telah terbukti ramai para ulama mendapat pendidikan di Mesir serta skil komunikasi bahasa dan tahap penguasaan akan bertambah cekap apabila kita bergaul dengan penduduk Arab Mesir di sana.

BACA JUGA :   Madrasah Daulah Intake Feb / Mac - Terhad Kepada 7 Orang!

2. Kursus Bahasa Arab di (JORDAN)

Selain di mesir, Pihak Daulah juga menawarkan Kursus Bahasa Arab di Jordan ia juga lebih kurang sama dengan tawaran di Mesir dari segi Syarat, struktur  pengajian dan sebagainya. Inisiatif  ini kami buat untuk membantu mereka yang berminat untuk menguasai dan memantapkan bahasa arab.

Tempoh pembelajaran boleh pilih antara 1 bulan, 2 bulan, 4 bulan atau  lebih dan tempat pengajian di Ewan Institute, Jordan.

Rebut peluang ini dengan mengisi masa lapang anda dengan mengikuti kursus bahasa arab di mesir kerana pengalamannya tidak sama berbanding di Malaysia.

Pihak Daulah Educonsult  menawarkan bantuan konsultasi dan perkhidmatan seperti penjelasan lanjut mengenai proses pembelajaran, tiket penerbangan, proses permohonan visa, proses untuk melanjutkan tempoh pengajian dan visa, pengurussan rumah sewa dan sebagainya.

BACA JUGA :   Kelebihan Sambung Belajar Luar Negara di Universiti Al-Azhar, Mesir

Apa itu Daulah Educonsult?

Daulah Educonsult merupakan agensi yang menguruskan dan menghantar pelajar yang akan menyambung pelajaran ke luar negara iaitu

Kalau nak tahu, Daulah Educonsult sudah banyak menguruskan dan menghantar pelajar-pelajar ke luar negara.

Tak mustahil impian dan cita-cita anda yang ingin menyambung pengajian di luar negara akan tercapai. Daulah EduconsultDaulah Educonsult merupakan agensi yang terbaik dalam menguruskan hal ehwal pelajar yang belajar di luar negara. Bukan calang-calang.

BERMINAT?

Kepada mereka yang berminat bolehlah mendaftar di link pra pendaftaran yang dibawah ini

Bagi yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh hubungi talian hotline kami:

Atau anda boleh layari kami di platform berikut:

Atau anda boleh hadir ke pejabat kami yang beralamat di No. 1-19 Jalan Pandan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100, Kuala Lumpur.

“Ayuh Realisasikan Impian Anda Bersama Daulah Educonsult”

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here