Rusia adalah negara Eropah yang memiliki Universiti  terbaik di dunia. Anda pernah terfikir tak mengapa ramai pelajar belajar di luar negara.

Belajar di negara sendiri tidak menarik atau Universiti Malaysia tidak berkualiti? Jangan fikir macam tu. Ada sebab mengapa pelajar Malaysia menyambung pengajian di luar negara terutamanya di Rusia.

#1. Sistem Pembelajaran

Tt3my0nb o

Cukup unik dan berbeza sistem pembelajaran di Rusia. Setiap peperiksaan dan peperiksaan akhir tahun setiap pelajar akan diberi soalan yang berbeza (soalan subjektif). Tiada istilah meniru ye. Diberi tempoh masa untuk dijawab.

Selepas itu mereka akan terus ke pensyarah untuk ‘Oral Examination’ dan markah akan diberi terus oleh Pensyarah anda. Jadi anda akan tahu tahap pemahaman anda terhadap sesuatu soalan.

#2. Persekitaran dan Suhu Berbeza Mengikut Musim.

Qdrqum2k o

Suhu dan keadaan persekitran memainkan peranan penting dalam memberikan keberkesanan pembelajaran anda seharian. Rusia mempunyai 4 musim yang berbeza. Pelajar dapat merasai suasana yang berbeza.

Adakala anda belajar dalam musim sejuk, panas, bunga dan panas. Anda dapat menikmati suasana indah di Rusia.

Jika anda berminat dan bercita-cita untuk belajar di Rusia terutamanya di dalam bidang perubatan atau kejuruteraan. Tetapi tidak tahu bagaimana? Jangan risau dengan Daulah Educonsult cita-cita anda akan menjadi kenyataan.

47xokje1 o

Ayuh Menyambung Pengajian Ke Luar Negara Dengan Daulah Educonsult.

#3. Universiti-Universiti Yang Hebat

P6tws62z o

Banyak lagi Universiti yang hebat. Ini adalah salah satunya iaitu Kursk State Medical University merupakan sebuah universiti yang memegang reputasi yang sangat bagus. Terutamanya dalam bidang perubatan kerana telah melatih lebih daripada 25 000 pengawai perubatan professional.

Universiti ini juga merupakan salah satu universiti yang menjadi pilihan pelajar-pelajar Malaysia. Lebih 1300 pelajar Malaysia yang belajar di univerisiti ini

47xokje1 o

Realisasikan Impian dan Cita-Cita Anda Bersama Daulah Educonsult.

Kenapa anda harus memilih Daulah Educonsult?

Daulah Educonsult merupakan agensi yang berpengalaman menguruskan dan menghantar pelajar-pelajar yang ingin menyambung pengajian ke luar negara. Impian anda akan menjadi kenyataan hanya dengan Daulah Educonsult.

Di Daulah Educonsult turut menawarkan anda untuk menyambung pengajian ke luar negara di Universiti-Universiti yang diiktiraf di dunia.

Malah di Daulah Educonsult juga menawarkan khidmat kaunseling kepada anda. Khidmat  kaunseling ini diadakan secara percuma.

G1n8qqis o

BERMINAT?

Kepada mereka yang berminat bolehlah mendaftar di link pra pendaftaran yang dibawah ini

Bagi yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh hubungi talian hotline kami:

Atau anda boleh layari kami di platform berikut:

Atau anda boleh hadir ke pejabat kami yang beralamat di No. 1-19 Jalan Pandan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100, Kuala Lumpur.

“Ayuh Realisasikan Impian Anda Bersama Daulah Educonsult”

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here