Mempunyai kerjaya sebagai seorang doktor atau jururawat memerlukan mereka menghabiskan masa yang lama untuk berdiri, dengan niat murni membantu pesakit.

Tambahan, hospital merupakan rumah kedua mereka disebabkan kekangan waktu untuk berehat pulang ke rumah. Mereka juga perlu mengahbiskan masa sehingga lewat malam atau ketika berlaku kecemasan. 

Namun, para jururawat dan doktor tidak perlu risau lagi. Jenama antarabangsa Nike, telah mengeluarkan satu kasut yang direka khas untuk para jururawat dan juga doktor.

Model Nike Air Zoom Pulse

Model ini dihasilkan selepas Nike membuat kajian bersama para profesional di OHSU Doernbecher Children’s Hospital di Portland, Oregon.

Rekaan ini adalah khusus untuk mereka yang bekerja dalam masa yang panjang dan mampu menyokong apa sahaja pergerakan sewaktu kecemasan berlaku.

BACA JUGA :   Tempah Seat Anda Sekarang Di Universitas Sumatera Utara, Indonesia (September 2022)

Disebabkan itu, kasut rekaan khas ini dihasilakn dengan tapak tumit yang selamat, lembut dan terasa mesra dengan mereka yang bekerja di persekitaran hospital yang perlu bersedia dengan apa situasi sekali pun.

Rekaan kasut ini didatangkan dengan tujuh warna yang berbeza dan akan dikeluarkan pada awal bulan Disember.

Bagi anda yang inginkan kerjaya sebagai jururawat dan doktor, kasut ini sangat sesuai dengan anda.

 

Daulah Educonsult membuka kembali tawaran kepada anda yang berminat melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi ke di luar negara.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Pasif Melalui Safer.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here