Ketua Setiausaha Negara, Datuk Seri Mohd Zuki Ali

Kemelut politik yang melanda negara selama beberapa hari ini tidak menjejaskan penjawat awam untuk menjalankan tugas.

Menerusi status di media sosial Ketua Setiausaha Negara, Datuk Seri Mohd Zuki Ali berkata, “Civil servants are continuing their duties for the sake of the rakyat and country”. 

Penjawat awam meneruskan tugas seperti biasa walaupun keadaan politik di negara ini masih dalam kemelut dan dalam titah baginda akan usaha mencari penyelesaian terbaik bagi menangani isu ini. .

Kira-kira 1.5 juta penjawat awam di bawah pimpinan Perdana Menteri Interim masih menjalankan tugas.

Isu yang mengejutkan pentadbiran negara apabila Tun Dr Mahathir Mohamad meletak jawatan pada 24 Februari lalu sebagai pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia dan juga Perdana Menteri Malaysia.

BACA JUGA :   Bidang Pengajian Yang Sesuai Bagi Lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma

Perletakan jawatan itu telah diperkenan Yang di-Pertuan Agong dan kemudiannya dilantik semula sebagai Perdana Menteri Interim.

Daulah Educonsult membuka peluang kepada anda untuk sambung belajar di luar negara dalam bidang yang anda minati. Konsultan Daulah Educonsult akan membantu anda sepenuhnya!

Daulah Educonsult ialah sebuah platform yang akan membantu anda menyambung pengajian dan mencapai impian anda. Misi utama Daulah Educonsult adalah untuk merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam bidang akademik. Pelbagai bidang ditawarkan di Daulah Educonsult termasuk pelbagai negara antaranya ialah Poland, Mesir, Bangladesh dan banyak lagi.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

BACA JUGA :   Kemasukan Ke Universiti Al-Azhar Melalui Madrasah Daulah

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)  

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here