Berminat dalam bidang Pengajian Islam namun tidak memiliki sijil pendidikan SPM dan STAM? Daulah Educonsult ada jawapannya.

Mendaftar segera ke Madrasah Daulah tanpa menggunakan sijil SPM dan STAM dn seterusnya ke Maahad Buuth. Kemudian, sambung pengajian ke Universit Al-Azhar dalam Ijazah Sarjana Muda. Semudah itu sahaja.

Madrasah Daulah adalah sebuah program persediaan pelajar yang akan melanjutkan pengajian ke Maahad Buuth. Jika anda mampu mematuhi syarat yang ditetapkan, anda sudah bersedia untuk menjadi salah seorang pelajar Madrasah Daulah.

Mendaftar segera kerana kemasukan kali ini adalah terhad. Tidak teringinkah anda belajar di bumi mulia, bumi Mesir? Ianya adalah umpama impian bagi setiap peminat pengajian Islam untuk menuntut ilmu di Mesir.

BACA JUGA :   UIN SUSKA, Riau Di Indonesia Tawar Pelbagai Program Pengajian Dalam Bidang Pengajian Islam.

Jika Berminat, boleh layari :

? Website : http://daulahmedic.com/
? Email : daulahmedic@gmail.com
?Instagram : daulah_educonsult
?Telegram : https://urlzs.com/9VwnY
? Youtube: Daulah Educonsult

Boleh jalani sesi kaunseling terlebih dahulu bersama konsultan secara percuma.

ATAU

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Pelajar Madrasah Daulah

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Nike Reka Kasut Yang Sesuai Profesion Doktor Dan Jururawat

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here