Berminat dalam bidang perubatan? Daulah Educonsult menyediakan peluang belajar ke Kursk State Medical University di Rusia.

Tawaran ini terbuka kepada lepasan TRIAL SPM @ Pelajar lepasan SPM/ICGSE/O-LEVEL/ASASI/MATRIKULASI/DIPLOMA/A-LEVEL/IB @ SETARAF. Kemasukan seterusnya adalah pada bulan Februari dan September 2020.

Daulah Educonsult menawarkan bidang pengajian Pra Perubatan, Perubatan dan juga Social Work / Gerontologi.

Mengapa Perlu Pilih KSMU?

KSMU merupakan antara 10 universiti terbaik di Rusia dalam bidang perubatan. Universiti juga telah mendapat pengiktirafan dari WHO, KPT, MQA, JPA dan juga MMC di Malaysia.

Pelajar Daulah di KSMU

Mempunyai sistem lock yuran pengajian ke Ringgit Malaysia. Hal ini bermakna jika terdapat kenaikan atau penurunan dari segi mata wang, yuran di KSMU adalah tetap dan tidak berubah berbanding dengan universiti lain.

BACA JUGA :   Rusia Tawar Pengajian Bidang Perubatan di Universiti Terbaik

Pembelajaran sepenuhnya adalah dalam bahasa Inggeris. Oleh itu, pelajar mudah untuk meneruskan pengajian.

 

Pelajar terawal akan mendapat White Lab Coat dan Text Book secara Percuma!

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Siapakah Daulah Educonsult

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Belajar Secara Online Ketika Sambung Belajar Di Universiti Luar Negara Semasa Pandemik COVID-19.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here