Daulah Educonsult menawarkan kemasukan ke Moscow Aviation Institute (MAI) bagi bidang Kejuruteraan Pesawat  bagi kemasukan pada bulan September. Daftar segera kerana seat adalah terhad.

MAI adalah institusi penerbangan yang terkenal di Moscow, Rusia. Instiusi ini dilengkapi dengan kemudahan terkini dan tercanggih dalam Penerbangan dan Sains Roket. Tenaga pengajar adalah yang terlatih dan berlesen. Ditubuhkan pada tahun 1930.

Mengapa Perlu Pilih Moscow Aviation Institute?

  • Mendapat pengiktirafan penuh dari DCA Malaysia dan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)
  • Sesi pengajaran dilakukan dalam bahasa Inggeris.
  • Makanan halal mudah didapati
  • Institusi terletak di tengah kota Moscow

Fasiliti Di Moscow Aviation Institute 

  • Pusat sumber dan makmal penyelidikan
  • Biro reka bentuk
  • Pusat kawalan misi
  • Lapangan terbang
BACA JUGA :   Peluang Belajar ke Maahad Buuth Bersama Madrasah Daulah.

Moscow adalah bandar terbesar di Rusia dan Moscow mempunyai sungai bawah tanah iaitu Sungai Neglinnaya. Tahukah anda, Yuri Gagarin yang merupakan lelaki pertama ke angkasa lepas disemadikan di Kremlin Wall yang terletak di Rusia.

Rusia merupakan negara yang sesuai dikungjungi pada bila-bila masa. Negara ini juga sesuai untuk pelajar melanjutkan pengajian kerana suasana dan masyarakatnya yang harmoni. Pengaruh Islam juga semakin meluas di negara tersebut.

Berminat? Daftar segera bersama DAULAH EDUCONSULT. Sesi konsultasi adalah percuma.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Kes Pertama COVID-19 di Iraq dan Arab Saudi

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here