Apa itu KSMU? KSMU adalah singkatan daripada nama penuh iaitu Kursk State Medical University yang mana menawarkan bidang pengajian pra perubatan dan perubatan. Kursk State Medical ini bertempat di Rusia.

Kelebihan memilih Kursk State Medical University berbanding university lain bagi bidang perubatan antaranya adalah yuran pengajian di Kursk State Medical University telah lock currency ke Ringgit Malaysia dan tiada perubahan berbanding universiti lain yang ada kadar pertukaran matawang. Selain itu Kursk State Medical University menawarkan program Pra Perubatan terus di Kursk State Medical University , jika Universiti lain perlu mengambil Asasi dahulu di Malaysia.

Tambahan juga Kursk State Medical University memperolehi pengiktirafan penuh oleh WHO, KPT, MQA, JPA & MMC di malaysia dan yang paling penting medium pembelajaran KSMU 100% dalam bahasa Inggeris sudah lebih 1000 orang pelajar Malaysia di KSMU malah yang sudah tamat pengajian pun ramai.

BACA JUGA :   Peluang sambung belajar dalam Bidang Pengajian Islam di Indonesia!

Daulah Educonsult memberi peluang kepada anda untuk menyambung pengajian di luar negara!

Daulah Educonsult ialah sebuah platform yang akan membantu anda menyambung pengajian dan mencapai impian anda. Misi utama Daulah Educonsult adalah untuk merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam bidang akademik. Pelbagai bidang ditawarkan di Daulah Educonsult termasuk pelbagai negara antaranya ialah Poland, Mesir, Bangladesh dan banyak lagi.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

  • Customer service 1 :0189624322
  • Customer service 2 :0182429322
  • Konsultan Karmila    : 01126049599

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here