Cara Mudah Menjana Pendapatan Secara Pasif

0
883

Anda inginkan pendapatan sampingan di samping pendapatan tetap anda? Bagaimana caranya untuk menjana pendapatan secara pasif dengan mudah? Caranya senang sahaja dengan SAFER.

Tahun ini boleh dikatakan antara tahun sukar buat rakyat Malaysia terutamanya buat mereka yang bergaji harian dan mereka yang mencari sumber pendapatan menerusi perniagaan. Ini kerana pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) kerana COVID-19 telah menjadikan sebahagian sumber pendapatan tidak dapat dicari.

Kebanyakan peniaga-peniaga kecil hanya menjalankan perniagaan dari rumah, semuanya bergantung kepada jumlah tempahan pelanggan. Hanya pelanggan terdekat sahaja yang boleh menempah kerana patuh kepada PKP.

SAFER Food Merchant

Ianya tidaklah memutuskan semangat mereka untuk terus berniaga. Sebuah platform baru diperkenalkan iaitu SAFER Food Merchant. Platform ini membantu para peniaga kecil dan surirumah yang menjalankan perniagaan makanan dari rumah memasarkan makanan mereka secara dalam talian.

BACA JUGA :   Safer Promote Vendor : Peluang Vendor Promosi Perniagaan Secara Eksklusif

Selain dari mendaftar untuk SAFER Food Merchant, anda juga ditawarkan untuk mendaftar sebagai SAFER Ride iaitu perkhidmatan e-hailing daripada pemandu terlatih SAFER.

SAFER Delivery adalah sebuah perkhidmatan yang menghantar parcel terus kepada muka pintu pelanggan. Maka, pelanggan tidak perlu lagi untuk keluar mengambil parcel.

SAFER Delivery Partner pula ialah rider yang mengambil tempahan makanan dan menghantarnya terus kepada pelanggan.

Bagaimana untuk menjana pendapatan secara pasif?

Sekiranya anda telah mendaftar dengan dengan SAFER Ride, anda akan memperolehi Referral Code. Dengan menggunakan kod tersebut, anda perlu mengajak rakan-rakan anda untuk mendaftar dibawah anda dengan menggunakan Referral Code itu.

Dari sini, anda akan memperolehi komisyen sebanyak 1% dan sekiranya pendapatan bulanan anda melebihi RM5,000 anda akan memperolehi komisyen sebanyak 2%. Wahhh banyaknya ! Secara tidak langsung, inilah yang dikenali sebagai menjana pendapatan secara pasif.

BACA JUGA :   Caj Penolakan Rendah : Daftar Segera Safer Food Merchant

Jom daftar sekarang dan jana pendapatan secara pasif dengan SAFER !

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Pautan untuk pendaftaran:

Lawati website & media sosial berikut untuk maklumat lanjut:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here