Manfaat Menjadi Delivery Partner SAFER Food

0
753

Bulan barakah yang ditunggu-tunggu setiap tahun telah menjelma. Selalunya, bulan ini bulan mencari rezeki buat para meniaga iaitu mereka keluar untuk berniaga di bazar Ramadan. Berbeza dengan tahun ini, tiada bazar Ramadan diadakan kerana penularan coronavirus.

Ketiadaan bazar adalah satu keputusan yang baik bagi memutuskan rantaian virus itu kerana bagi mengelakkan orang ramai untuk berkumpul, tidak menjaga jarak sosial dan sebagainya. Namun, pelbagai platform diwujudkan bagi membantu para peniaga memasarkan produk makanan mereka.

Antara platform yang terbaru adalah SAFER Food yang memperkenalkan Home Kitchen khas kepada surirumah dan peniaga kecil-kecilan. Platform ini adalah dijalankan secara dalam talian dan memberi peluang kepada peniaga kecil serta surirumah yang menjalankan home kitchen. Ia untuk memasarkan produk makanan mereka di SAFER Food.

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Untuk Menjadi Safer Delivery Partner dan Driver
HOME KITCHEN

Apa yang dimaksudkan dengan home kitchen adalah perniagaan yang dijalankan dirumah yang kebiasaannya dilakukan oleh surirumah. Mereka menyediakan, memproses produk makanan dirumah dan menghantarnya kepada pelanggan menerusi rider.

Produk makanan yang dimaksudkan adalah terbuka kepada semua jenis makanan samada masakan barat, timur, utara dan sebagainya. Jika anda berminat untuk membuat pendaftaran, anda boleh daftar di pautan berikut:

http://bit.ly/dlvryfood

DELIVERY PARTNER

Platform ini juga terbuka kepada mereka yang berminat untuk menjadi SAFER Delivery Partner atau rider. Jika anda mendaftar untuk menjadi delivery partner, anda telah menjana pendapatan secara aktif. Malah, anda juga mendapat manfaat iaitu menjana pendapatan secara pasif menerusi platform ini.

BACA JUGA :   Gandakan E-Wallet SAFER Sambil Guna Safer Ride

Caranya adalah apabila anda mendaftar, anda akan dapat Referral Code, anda perlu mengajak kawan-kawan anda untuk mendaftar dengan anda. Pendaftaran kawan-kawan anda perlulah menggunakan Referral Code anda.

Dengan ini secara automatik, anda akan memperolehi komisyen sebanyak 1%. Jika anda menjana pendapatan sebanyak RM5,000 sebulan dengan SAFER, anda akan memperolehi 2%.

Jangan lepaskan peluang anda untuk mendaftar sekarang sebagai Delivery Partner ! Pendaftaran boleh dibuat melalui pautan berikut:

http://bit.ly/dlvrypartner

Jangan lupa untuk follow media sosial SAFER !

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here