Mempunyai minat yang medalam terhadap bidang kejuruteraan pesawat? Namun tidak tahu untuk melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi dimana? Tahukah anda, DAULAH EDUCONSULT menawarkan Ijazah Sarjana Muda dalam bidang kejuruteraan Pesawat di Rusia. Ayuh teruskan membaca untuk mengetahui info terkini.

Moscow Aviation Institute adalah salah satu universiti terkemuka di dunia untuk kejuruteraan pesawat. Ditubuhkan pada 20 Mac 1930 sebagai Higher Aero-mechanical college (VAMU) oleh perintah Majlis Ekonomi Tertinggi USSR untuk memastikan latihan kakitangan yang berkelayakan untuk industri penerbangan.

Bagi bidang yang ditawarkan oleh Moscow Aviation Institute iaitu Kejuruteraan Pesawat.

Tempoh Pengajian 

Tempoh pengajian yang paling maksimum adalah selama 4 tahun.

BACA JUGA :   Yuran Pengajian Bagi Bidang Perubatan di KSMU, Rusia Adalah Antara Yang Terendah di Universiti Luar Negara!

Antara fasilit dan kemudahan yang disediakan termasuklah pusat sumber dan makmala penyelidikan, perpustakaan, makmal reka bentuk, pusat kawalan misi, lapangan terbang lain-lain

Kelebihan MAI Berbanding Universiti Lain

  • Diiktiraf sepenuhnya oleh DCA Malaysia, Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA).
  • Ditubuhkan selama 86 tahun. (Ditubuhkan pada tahun 1930.)
  • Yuran pengajian yang berpatutan.
  • Anda boleh menemui semua jenis makanan di bandar, termasuk makanan halal.
  • Universiti terletak betul-betul di tengah-tengah bandar Moscow.

Berminat melanjutkan pengajian ke universiti ini? Daftar segera bersama DAUALAH EDUCONSULT.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Makluamt dan lain-lain

BACA JUGA :   Telusuri Tempat-Tempat Menarik di Rusia Untuk Anda Lawati!

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here