Memasak boleh dikatakan hobi buat kaum wanita suatu ketika dahulu. Berbeza dengan zaman sekarang, kaum lelaki juga ada hobinya memasak. Zaman telah berubah dan tidak semestinya memasak hanya dilakukan oleh kaum wanita.

Perniagaan makanan yang dijalankan tidak semestinya mempunyai kedai, restoran dan sebagainya bagi menunjukkan sesebuah perniagaan itu berjalan. Jika anda seorang surirumah, minat untuk menjalankan perniagaan, anda juga boleh menjalankan perniagaan secara dari rumah.

Jika anda menjalankan perniagaan makanan dari rumah, di manakah anda memasarkannya? SAFER Food Merchant adalah sebuah platform untuk anda memasarkan perniagaan makanan anda.

Tidak kira samada anda menjalankan perniagaan makanan barat, timur mahupun utara, samada perniagaan secara kecil-kecilan ataupun besar-besaran, anda boleh mendaftar dengan SAFER Food Merchant ini.

BACA JUGA :   Nikmati 100% Keuntungan Apabila Berniaga Di Safer Food.

Peluang ini terbuka kepada semua peniaga kecil, surirumah dan sebagainya yang berminat untuk mendaftar. Jom pasarkan produk makanan anda di platform SAFER Food Merchant ini. Waktu untuk anda menjalankan operasi perniagaan adalah bergantung kepada anda dan ianya tidak terhad.

Tempahan yang dibuat oleh pelanggan akan diambil oleh Delivery Partner untuk menghantarnya kepada pelanggan. Semuanya berdaftar di bawah SAFER, jadi anda tidak perlu risau dengan scammer dan sebagainya.

Jika anda seorang yang minat membuat kek, kuih, pencuci mulut atau makanan ringan, anda sangat digalakkan untuk mendaftar dengan SAFER Food Merchant ini untuk meluaskan lagi pasaran anda. Jom daftar sekarang di pautan berikut:

BACA JUGA :   Perniagaan Makanan Anda Boleh Diluaskan Melalui Safer Food.

http://bit.ly/dlvryfood

Tambahan lagi, jika anda juga berminat untuk menjadi Delivery Partner, anda juga boleh mendaftar di pautan berikut:

http://bit.ly/dlvrypartner

 

JOM DAFTAR SEKARANG & LUASKAN PASARAN PERNIAGAAN MAKANAN ANDA !

Hubungi talian berikut jika anda mempunyai sebarang pertanyaan:

Talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Ikuti media sosial SAFER:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here