Pendaftaran pelajar untuk ke universiti luar negara kini dibuka ! Bagaimana caranya untuk mendaftar? Deenamik akan memberitahu anda caranya.

Jika anda ingin melanjutkan pengajian ke luar negara, jom daftar sekarang dengan Daulah Educonsult. Pelbagai bidang pengajian menarik yang ditawarkan di sini. Semua universiti yang ditawarkan juga mendapat pengiktirafan dari JPA, KPT, WHO, MMC, MQA, MVA dan MDC.

Untuk pengajian di negara Rusia, Poland dan Indonesia kemasukan adalah pada tahun ini bulan Jun dan September. Manakala untuk pengajian di Bangladesh adalah pada Januari 2021. Tetapi anda boleh membuat pendaftaran sekarang dan bila-bila masa sahaja.

Peluang untuk melanjutkan pengajian ke universiti luar negara ini terbuka kepada semua lepasan SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setaraf. Untuk lepasan A-Level / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setaraf CGPA hendaklah 3.00 dan ke atas.

BACA JUGA :   CARA KEKAL SEMANGAT DI TEMPAT KERJA

Manakala untuk lepasan SPM / IGCSE / O-Level, anda pelru mengambil program asasi terlebih dahulu. Anda juga boleh mengambilnya di Kolej Kerjasama Daulah. Anda akan dibantu oleh konsultan Daulah Educonsult dalam membuat pendaftaran, menguruskan perjalanan ke universiti luar negara dan sebagainya.

Jika syarat asas di atas anda tidak lepas, jangan berputus asas, Daulah Educonsult akan membantu anda dan akan merealisasikan impian anda untuk belajar di luar negara.

Anda tidak perlu risau lagi kerana anda bukanlah tersalah memilih platform. Anda sebenarnya berada di platform yang betul untuk sambung belajar ke universiti luar negara. Tawaran bidang pengajian termasuklah sains kesihatan dan ulum islamiyyah.

Jom daftar sekarang belajar di universiti luar negara !

BACA JUGA :   “Indonesia Tempat Maksiat”-Ustaz Amin Dikecam Netizen.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here