Anda sedang mencari kerja separuh masa dan sepenuh masa? SAFER ada sediakan anda peluang pekerjaan separuh masa dan sepenuh masa ! Jika anda mempunyai kereta atau motorsikal, jom daftar dengan SAFER dengan menjadi rider dan juga pemandu e-hailing.

SAFER adalah sebuah syarikat milik bumiputera yang bertapak di Kuala Lumpur. Menjalankan perkhidmatan e-hailing iaitu mengambil dan menghantar penumpang, barangan dan makanan.

SAFER sedang mencari rider dan juga pemandu e-hailing yang berminat untuk menjalankan perkhidmatan ini. Jika anda berminat untuk menjadi rider menghantar makanan mahupun barangan, anda boleh mendaftar di pautan berikut:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Pastikan anda mempunyai lesen dan juga motorsikal sendiri dan anda boleh terus mendaftar. Selain itu, jika anda berminat untuk menjadi pemandu SAFER, iaitu perkhidmatan e-hailing, anda juga boleh mendaftar. Sekaligus, anda boleh menjana pendapatan secara pasif dan aktif mencecah RM5,000 sebulan.

BACA JUGA :   Risau Tiada Juadah Berbuka? SAFER Food Penyelamat Anda !

Peluang untuk pemandu e-hailing juga terbuka untuk kaum wanita jika ingin menambah pendapatan seharian. SAFER sangat mengalakkan penyertaan daripada kaum wanita.

Sebarang maklumat lanjut sila layari website dan media sosial SAFER:

Atau hubungi

Talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here