Terdapat banyak kelebihan yang anda peroleh jika berpeluang mempelajari bahasa Arab. Bahasa Arab adalah bahas Al-Quran. Bukan sahaja mampu memahami setiap isi dalam al-Quran, malah mampu digunakan untuk membina kerjaya.

Berminat untuk mempelajari bahasa Arab? DAULAH EDUCONSULT menyediakan peluang kepada anda yang berminat untuk mempelajari bahasa ini. DAULAH EDUCOLNSULT menawarkan dua buah negara bagi anda yang berminat. Negara tersebut adalah Mesir dan Jordan.

Belajar bahasa asing dalam suasana dimana bahasa itu dituturkan adalah sangat berkesan. Hal ini kerana anda pasti akan cepat fahamdan mudah belajar sekiranya berada diantara mereka yang bertutur bahasa tersebut.

Kursus Bahasa Arab

Kursus Bahasa Arab yang ditawarkan oleh DAULAH EDUCONSULT terdapat di negara Mesir dan Jordan. Kedua-dua negara ini menawarkan harga dan pakej yang berbeza.

Ayuh teruskan membca untuk tahu dengan lebih lanjut.

MESIR

Kursus Bahasa yang diadakan di Mesir terbuka kepada lelaki dan perempuan yang berumur 12 tahun dan ke atas. Tempoh pengajian adalah selama 2 bulan. Namun anda juga boleh menambah tempoh pengajian jika mahu meneruskan pengajian bahasa ini.

BACA JUGA :   Samsung di senarai teratas

Tempat pengajian adalah di Institut Bahasa Markaz Nile, Mesir. Dalam pengajian Bahasa Arab di Mesir ini, anda akan mempelajari sehingga 3 tahap dalam bahasa Arab ini.

JORDAN

Sama seperti di Mesir, Kursus Bahasa di Jordan juga membuka peluang kepada lelaki dan perempuan yang berumur 12 tahun dan ke atas. Namun, DAULAH EDUCONSULT menggalakkan penyertaan daripada golongan yang sudah bersara (pencen).

Tempoh pengajian di Jordan agak berbeza sedikit berbanding dengan di Mesir. Di Jordan, terdapat pakej 1 bulan, 2 bulan dan juga 4 bulan. Jika anda mahu meneruskan pengajian selepas tamat tempoh yang ditentukan, anda boleh berbincang lebih lanjut bersama dengan pihak konsultan DAULAH EDUCONSULT. Tempat pengajian adalah di Ewan University.

DAULAH EDUCONSULT akan membantu anda dari awal hingga tamat. Ramai yang memilih untuk menyertai kursus bahasa ini adalah kerana kedua-dua buah negara ini mempunyai ketamadunan yang tinggi. Tambahan, skil komunikasi bahasa dan tahap penguasaan akan bertambah cekap kerana anda bergaul secara langsung dengan penutur sebenar.

BACA JUGA :   Universiti Awam Di Indonesia Yang Diiktiraf

Rebut peluang ini untuk pelajari bahasa Arab di Mesir dan Mesir. Sebelum itu, anda boleh jalani sesi konsultasi terlebih dahulu bersama konsultan DAULAH EDUCONSULT di pejabat mereka yang terletak di Dataran Pandan Prima 2, Ampang, Kuala Lumpur.

Kemasukan seterusnya adalah pada bulan Jun dan September 2020.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here