Kepada kaum wanita di luar sana yang ingin menjana pendapatan samada bulanan atau tambahan, anda digalakkan untuk mendaftar dengan SAFER. Anda dialu-alukan samada untuk menjadi pemandu SAFER atau mendaftar sebagai Home Kitchen.

SAFER adalah sebuah syarikat yang menjalankan perkhidmatan e-hailing, menghantar makanan, penumpang dan barangan. Syarikat yang bertapak di Kuala Lumpur ini milik bumiputera. Syarikat ini membuka peluang kepada anda semua tanpa mengira peringkat umur.

Selain Home Kitchen adalah pekerjaan yang kebiasaannya dilakukan oleh para surirumah iaitu menjalankan bisnes makanan dari rumah. Proses menyediakan, memasak, membungkus dan sebagainya dilakukan dirumah. Jika anda seorang surirumah yang menjalankan bisnes makanan anda boleh mendaftar dengan SAFER Food untuk meluaskan pasaran makanan anda.

BACA JUGA :   Syarat Kenderaan untuk Mendaftar Safer

Tidak mengira apa jenis makanan yang anda jual, anda boleh mendaftarnya. Pendaftaran boleh dibuat di link berikut dan pilih SAFER FOOD:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Selain itu, jika anda berminat untuk menjalankan perkhidmatan e-hailing iaitu sebagai pemandu wanita, anda juga digalakkan untuk mendaftar dengan SAFER Ride.

Pendaftaran untuk pemandu wanita boleh dibuat menerusi link berikut dan pilih SAFER RIDE:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Pertanyaan lanjut, sila hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Atau layari website SAFER https://www.safer.my/

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here