Peluang pekerjaan masa kini sangat terhad. Tambahan lagi apabila musim seperti ini iaitu Perintah Kawalan Pergerakan. Banyak syarikat besar mahupun kecil melihat pelbagai sudut untuk mengekalkan kedudukan mereka.

Jika kita rajin berusaha pastinya membuahkan hasil atau mendapat sebuah pekerjaan yang baik. Tidak kira samada pekerjaan itu kecil atau besar jawatannya, yang penting adalah keikhlasan dalam melakukannya. Jika anda sedang mencari peluang pekerjaan, SAFER Group menawarkan anda peluang pekerjaan.

Antara peluang pekerjaan yang ditawarkan ialah pemandu e-hailing, rider penghantar makanan dan rider penghantar barang. Jika anda mempunyai kenderaan seperti motor dan kereta, anda digalakkan untuk mendaftar dan jana pendapatan dengan SAFER.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Pemandu E-Hailing SAFER Sambil Jana Pendapatan Aktif & Pasif

Untuk pemandu e-hailing, peluang ini bukan sahaja terbuka kepada kaum lelaki, ianya juga terbuka kepada kaum wanita. Kaum wanita juga sangat digalakkan untuk mendaftar sebagai pemandu wanita SAFER dan menjana pendapatan sehingga RM5,000 sebulan.

Pastinya memudahkan kaum wanita untuk menempah perkhidmatan e-hailing dengan adanya pemandu wanita SAFER. Lebih selesa dan yakin.

Jom daftar sekarang dengan SAFER Group dan jana pendapatan dengan lumayan ! Pendaftaran boleh di buat di link berikut:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here