SAFER merupakan sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan e-hailing kepada anda semua. Ianya tidak terhad kepada perkhidmatan e-hailing sahaja, SAFER juga menawarkan perkhidmatan lain seperti SAFER Ride, SAFER Food dan SAFER Delivery.

Peluang ini terbuka kepada anda yang sedang mencari peluang pekerjaan dan yang ingin menjana pendapatan secara aktif mahupun pasif. Anda boleh menjana pendapatan sehingga RM5,000 dan ke atas sebulan. Selain itu, konsep menjana pendapatan secara pasif juga diperkenalkan oleh SAFER.

Pendapatan secara aktif adalah dengan melakukan pekerjaan yang menggunakan tenaga dan memperolehi bayaran. Anda perlulah bersemangat dan usaha yang tinggi dalam melakukan pekerjaan ini. Manakala untuk pendapatan secara pasif pula ialah anda hanya mendaftar dengan menggunakan satu referral kod dan anda akan memperolehi pendapatan walaupun anda tidak melakukan apa-apa pekerjaan.

BACA JUGA :   Nikmati Advance Dulu Lah Dan Promosi Lain Yang Disediakan Oleh Safer.

Anda boleh menyaksikan cara-caranya di Youtube SAFER:

Jika anda berminat untuk menjalankan perkhidmatan e-hailing iaitu SAFER Ride dan SAFER Delivery anda boleh membuat pendaftaran di pautan berikut:

http://bit.ly/SaferCognito

Manakala untuk SAFER Delivery Partner atau rider, menghantar pesanan kepada pelanggan, anda boleh mendaftar di pautan berikut:

http://bit.ly/dlvrypartner

Jom daftar sekarang dan rebut peluang ini !

Jangan lupa ikuti media sosial SAFER:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here