Musim Perintah Kawalan Pergerakan ini telah menjadikan ramai peniaga tidak dapat berniaga di bazar Ramadan seperti kebiasaan tahun-tahun lalu. Namun, ramai yang mengambil kesempatan dan peluang yang ada ini untuk meniaga dari rumah.

Mereka yang menjalankan perniagaan makanan dari rumah dikenali sebagai home kitchen iaitu menyediakan, memasak dan membungkus di rumah. Segala prosesnya adalah dilakukan dirumah. Makanan tersebut dihantar secara Cash On Delivery atau sebagainya.

SAFER Food Merchant adalah sebuah platform yang baru sahaja dilancarkan. Platform ini khusus untuk membantu para peniaga atau mereka yang menjalankan bisnes home kitchen untuk pasarkan perniagaan makanan. Kawasan yang meliputi SAFER Food ini ialah sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.

BACA JUGA :   Luaskan Pasaran Makanan Anda Dengan Berdaftar Sebagai Safer Food Merchant
Bagaimana ianya berfungsi?

Anda boleh mendaftar sebagai Food Merchant, masa perniagaan juga anda boleh tetapkan sendiri dan ianya tidak terikat dengan platform ini. Makanan yang ditempah oleh pelanggan akan diambil oleh rider atau Delivery Partner untuk dihantar terus kepada pelanggan.

Ianya senang untuk anda sebagai Food Merchant kerana tidak perlu keluar untuk menghantar makanan dan sebagainya. Jenis makanan yang dijual juga tidak tertakluk kepada sejenis. Lagi banyak jenis makanan yang anda berniaga lagi bagus untuk anda luaskan pasaran anda.

Jika anda hanya berniaga pencuci mulut sahaja, anda juga boleh mendaftar di SAFER Food Merchant ini. Pendaftaran boleh dibuat menerusi pautan berikut:

BACA JUGA :   Kelebihan Jana Pendapatan Secara Pasif bersama SAFER

http://bit.ly/dlvryfood

Bukan sahaja terbuka kepada peniaga dan home kitchen, peluang ini juga terbuka kepada anda yang ingin menjadi rider atau Delivery Partner. Jom daftar sekarang :

http://bit.ly/dlvrypartner

Jangan lupa untuk mendaftar dan luaskan pasaran perniagaan anda dengan SAFER Food Merchant !!

Jom follow media sosial SAFER:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here