Bazar Ramadan yang kebiasaannya beroperasi setiap kali tibanya bulan Ramadan terpaksa dihentikan seketika untuk tahun ini. Hal ini disebabkan oleh penyebaran wabak COVID-19 yang telah menyebabkan kematian. Ketiadaan bazar Ramadan menyebabkan para peniaga kehilangan mata pencarian sepanjang bulan Ramadan ini.

Namun, anda masih mampu untuk meneruskan perniagaan seperti biasa cuma dengan cara yang berbeza. Ingin tahu bagaimana? Baca perkongsian Deenamik di bawah ini.

Kini peniaga masih boleh meneruskan perniagaan mereka melalui program Home Kitchen. Program ini bukan sahaja boleh disertai oleh peniaga kecil, malahan suri rumah yang mampu untuk menyediakan makanan dan mahu memasarkannya. Home Kitchen memberi peluang kepada peniaga untuk mempromosi dan memasarkan perniagaan mereka secara atas talian.

BACA JUGA :   Hanya Daftar Sebagai User dan Nikmati Pendapatan Pasif Secara Berterusan Bersama Safer!

Bagaimana Home Kitchen Beroperasi ?

Sebelum memasarkan perniagaan anda bersama SAFER FOOD, anda perlu mendaftar perniagaan anda terlebih dahulu di laman sesawang rasmi SAFER. Klik laman sesawang rasmi SAFER seperti dibawah :

https://www.safer.my/ selepas itu, klik http://tinyurl.com/ycarzudz dan klik butang RESTAURANT untuk mendaftar perniagaan anda. Isi dan lengkapkan maklumat yang dikehendaki.

Jika terdapat sebarang masalah sewaktu melengkapkan permohonan anda, anda boleh bertanya soalan anda di LIVE CHAT SAFER. Pegawai Perkhidmatan Pelanggan akan melayani anda.

Untuk lebih memahami dengan lebih lanjut, tonton video di bawah :

Selepas mendaftar, anda sudah bersedia untuk nikmati pendapatan lumayan secara berterusan bersama SAFER. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!

BACA JUGA :   Rasai Kelainan Dengan Pesan Makanan Di Safer Food

Sebarang pertanyaan boleh hubungi:

  • Hubungi talian hotline 0392851322
  • Khidmat Pelanggan : 01120586389

Untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai SAFER, jangan lupa untuk ikuti platform media sosial mereka.

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here