Anda berminat untuk melanjutkan pengajian dalam bidang pengurusan perniagaan antarabangsa? Jom daftar sekarang dengan Daulah Educonsult dan belajar di universiti luar negara.

Bidang ini tidak rugi jika anda mendalaminya, ianya juga demi masa depan anda. Jika suatu hari nanti anda ingin memulakan sesebuah perniagaan, anda tidak perlu lagi mengambil kursus dan sebagainya. Pastinya anda sudah mempunyai kemahiran asas tentang ilmu perniagaan.

Daulah Educonsult adalah sebuah platform yang membantu pelajar melanjutkan pengajian ke universiti luar negara serta menguruskan perjalanan pelajar untuk sambung pelajar. Platform ini telah menguruskan pelajar melanjutkan pengajian ke universiti luar negara sejak bertahun dahulu. Jadi anda tidak perlu risau dan letakkan keyakinan anda di sini.

BACA JUGA :   Belajar Ke Mesir Tanpa Sijil Dengan Madrasah Daulah

Poland adalah antara negara yang menawarkan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan Antarabangsa ini di Vincent Pol University. Universiti ini terletak di Lublin iaitu di Timur Poland dan mendapat kelulusan Kementerian Sains dan Pendidikan Tinggi Poland.

Semua pelajar layak untuk memohon bidang ini tanpa mengira latarbelakang bidang seperti contoh untuk memohon bidang perubatan perlulah dari aliran sains. Terbuka kepada semua pelajar lepasan SPM dan IGCSE perlu lulus dalam semua subjek. Manakala untuk lepasan STPM, Matrikulasi, Asasi, Diploma @ Setaraf, CGPA hendaklah 3.00 dan ke atas.

Jom daftar sekarang dengan Daulah Educonsult ! Jika anda mempunyai sebarang masalah, anda akan dibantu oleh Konsultan dan tiada sebarang cas dikenakan untuk sesi konsultasi.

BACA JUGA :   BIDANG PERUBATAN DI UNIVERSITAS SUMATERA UTARA, MEDAN [INTAKE SEPTEMBER 2023]

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here