Ingin jana pendapatan sampingan namun tidak perlu bekerja secara aktif? Deenamik ingin mencadangkan satu kerjaya kepada anda yang inginkan pendapatan sampingan tanpa anda perlu bekerja secara aktif. Namun pendapatan yang anda bakal terima adalah secara berterusan sepanjang hayat. Ingin tahu dengan lebih lanjut? Jom teruskan membaca!

Safer Group adalah sebuah syarikat e-hailing yang sedang meningkat naik dan menawarkan dua jenis pendapatan. Mereka menawarkan pendapatan aktif dan pasif dalam masa yang sama. Safer membuka peluang pekerjaan kepada delivery partner (rider), driver dan juga food merchant atau home kitchen. Home kitchen adalah jualan makanan hanya dari rumah.

Pendapatan aktif dan pasif boleh dijana jika anda adalah delivery partner (rider), driver atau food merchant. Jika anda adalah USER Safer, anda berpeluang menjana pendapatan secara pasif secara berterusan. Bagaimana caranya? mudah sahaja.

BACA JUGA :   Peluang Jana Pendapatan Aktif & Pasif Sebagai Rider Safer

Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah, mendaftar terlebih dahulu sebagai USER Safer. Klik link di bawah untuk lakukan pendaftaran sebagai USER Safer. Seterusnya, anda boleh muat turun aplikasi Safer di Goole Play Store bagi pengguna android dan App Store bagi Pengguna Iphone.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Tonton video di bawah mengenai cara mendaftar sebagai USER Safer :

Selepas melakukan pendaftaran, anda akan menerima satu referral code. Referral code itu berfuungsi untuk menjana pendapatan pasif anda secara berterusan sepanjang hayat. Mudah sahaja cara untuk mendapatkan referral yang ramai. Caranya seperti berikut :

  1. Ceritakan pengalaman dan kelebihan mendaftar sebagai USER Safer kepada rakan da ahli keluarga terdekat.
  2. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.
BACA JUGA :   Kemasukan Segera Driver & Rider : Jana Pendapatan Pasif Lumayan

Semakin banyak yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyak lah pendapatan pasif yang anda akan terima. Anda akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit setiap kali mereka yang mendaftar di bawah anda melakukan pembelian atau menggunakan perkhidmatan Safer.

Betapa besarnya kepentingan referral code ini kepada pendpatan pasif anda? Sangat penting. Oleh itu, anda perlu mengumpulkan sebanyak yang mungkin pengguna dan pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda!

Safer juga sedang mengadakan contest untuk para USER Safer!. Tonton video di abwah untuk ketahui syarat kelayakan.

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here