Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing yang terbaik kepada rakyat Malaysia. Antara perkhidmatan yang disediakan adalah penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan. Kesemua perkhidmatan ini boleh didapati di aplikasi Safer yang boleh dimuat turun di Google Play Store dan App Store.

Untuk menggunakan perkhidmatan di Safer, anda perlu mendaftar terlebih dahulu sebagai USER Safer. Daftar dengan hanya klik link ini. http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Setelah mendaftar, anda sudah boleh menggunakan kesemua perkhidmatan Safer termasuklah Safer Delivery. Safer Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan. Terdapat pelbagai barangan yang anda boleh hantar dengan menggunakan Safer Delivery. Terdapat dua jenis penghantaran dalam Safer Delivery.

SINGLE DELIVERY

Single Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan dengan hanya satu lokasi sahaja. Penghantaran adakan dilakukan menggunakan kereta atau motorsikal mengikut saiz barangan yang ingin dihantar.

MULTI DELIVERY 

Multi Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan dengan lebih dari satu lokasi. Sama seperti Single Delivery, penghantaran akan dilakukan oleh kereta atau motorsikal bergantung kepada saiz barangan yang ingin dihantar.

Jika penghantaran dengan menggunakan kereta, barangan yang dihantar adalah bersaiz besar atau mempunyai berat sekitar 10 kilogram hingga 30 kilogram. Antaranya adalah seperti barangan elektronik, barangan rumah, frame dan sebagainya.

Jika menggunakan motorsikal pula kebiasaannya barangan bersaiz kecil dan berat tidak lebih dari 10 kilogram. Barangan yang boleh dihantar dengan menggunakan motorsikal adalah seperti dokumen, bungkusan dan sebagainya yang memerlukan penghantaran secara cepat.

Caj penghantaran bermula dengan RM5 dan akan bertambah mengikut jarak penghantaran. Namun jangan risau, barangan anda dijamin akan sampai dengan selamat. Tunggu apa lagi, jom lakukan penghantaran barangan bersama Safer Delivery.

Anda juga boleh memesan makanan di Safer Delivery. Ingin tahu bagaimana? tonton video di bawah :

Untuk ketahui maklumat dan promosi terkini dari Safer, jangan terlepas untuk ikuti platform media sosial mereka di :

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here