Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Syarikat milik penuh bumiputera ini turut menawarkan dua jenis pendapatan iaitu pendapatan aktif dan pasif. Peluang pekerjaan yang luas turut disediakan oleh Safer. Antaranya adalah seperti Driver, Delivery Partner (Rider) dan Food Merchant atau Home Kitchen. Di Safer, USER juga mampu menjana pendapatan.

Safer menyediakan empat jenis perkhidmatan dalam Safer Ride. Antaranya adalah seperti SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

SaferGo

SaferGo menawarkan kenderaan jenis kereta yang mempunyai tempat duduk 1 hinga 4 tempat duduk. SaferGo adalah jenis kenderaan berkelas ekonomi. Antara jenis kereta yang terdapat di SaferGo adalah seperti Perodua Myvi, Perodua Bezza Proton Axia dan sebagainya.

SaferGo Xtra

Perkhidmatan SaferGo Xtra menawarkan kenderaan yang mempunyai  1 hingga 6 tempat duduk. Kenderaan jenis ini sesuai jika anda mempunyai ahli keluarga yang ramai atau ingin menggunakan kenderaan dalam bilangan penumpang yang ramai. Jenis Kereta dalah seperti Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Grand Livina dan sebagainya. SaferGo Xtra adalah dalam kelas ekonomi.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Aktif & Pasif Sebagai Rakan Penghantar Safer

Safer Gold

Safer Gold menawarkan pemanduan yang berkelas premium. Terdapat 1 hinga 4 tempat duduk untuk penumpang bagi Safer Gold. Antara kenderaan yang tergolong dalam Safer Gold adalah seperti Honda Civic, Volkswagen Polo, Mercedes Benz dan sebagainya.

Safer Indulge 

Safer Indulge menawarkan kenderaan yang mempunyai 1 hingga 8 penumpang. Kenderaan yang ditawarkan juga adalah berkelas premium dengan kos perjalanan yang premium. Antara jenis kenderaan yang boleh anda temui di Safer Gold adalah seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire, Grand Starex dan sebagainya.

Kesemua jenis perkhidmatan di Safer Ride ini boleh didapati di aplikasi Safer. Untuk menggunakannya, anda hanya perlu mendaftar sebagai USER. Klik pautan di bawah untuk lakukan pendaftaran.

BACA JUGA :   Kongsikan Referral Code Anda dan Jana Pendapatan Pasif Bersama Safer

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Selepas mendaftar sebagai USER Safer, anda boleh memuat turun aplikasi Safer di Google Play Store dan juga App Store. Selepas mendaftar, anda akan menerima referral code yang akan digunakan untuk menjana pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini pula boleh dijana dan dinikmati secara berterusn sepanjang hayat.

Untuk ketahui bagaimana menjana pendapatan pasif hanya sebagai USER Safer, baca artikel di bawah :

Hanya Daftar Sebagai User dan Nikmati Pendapatan Pasif Secara Berterusan Bersama Safer!

Jangan lupa untuk ikuti platform media Safer untuk ketahui dengan lebih lanjut mengenai info dan promosi terkini dari mereka.

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here