Rusia adalah sebuah negara yang tinggi dengan kebudayaan dan juga nilai peradaban. Sektor pelancongan di Rusia naik sama tinggi dengan sektor pendidikannya. Ramai pelajar dari seluruh dunia memilih Rusia sebagai negara untuk melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi. Begitu juga dengan pelajar dari Malaysia.

Daulah Educonsult buka peluang kemasukan sesi SEPTEMBER 2020 kepada pelajar dari Malaysia yang berminat melanjutkan pengajian ke universiti yang bertaraf antarabangsa di Rusia. Ingin ketahui universiti apa yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult?

Teruskan membaca.

UNIVERSITI DI RUSIA

?Kursk State Medical University
? Russia National Research Medical University
? Saint Petersburg University
? Privolsky Research Medical University
? Volgograd State Medical University
? I.M Sechenov First Moscow State Medical University
? Moscow Aviation Institute

BACA JUGA :   Meneroka dan Belajar di Bumi Rusia

Kesemua universiti di atas telah menerima pengiktirafan dari WHO, KPT, MQA, JPA, MMC dan MDC. Daulah Educonsult buka peluang ini kepada pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. 

Bidang Pengajian : 

?Pra perubatan
?Perubatan
?Gerontologi
?Kejuruteraan
? Pengajian Perniagaan Antarabangsa
? Kejuruteraan Pesawat

Daftar segera sementara peluang masih dibuka. Jalani sesi konsultasi secara percuma di pejabat Daulah Educonsult di Dataran Pandan Prima 2.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

BACA JUGA :   Bidang Farmasi di Universiti Terkemuka Luar Negara

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here