Safer sedang lakukakan promosi kepada USER Safer iaitu RM5 OFF kepada semua perkhidmatan yang ditawarkan di aplikasi Safer. Anda boleh aplikasikan RM5 OFF ini ketika anda membuat pesanan di Safer Ride dan Safer Swift. RM5 OFF ini juga boleh diaplikasikan ketika anda membuat pesanan makanan di Safer Food atau Safer Delivery. Nikmati potongan ini segera!

Sebelum itu, anda perlu lakukan pendaftaran sebagai USER SAFER terlebih dahulu untuk memudahkan anda menikmati RM5 OFF ini. Klik link di bawah untuk lakukan pendaftaran.

http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Safer menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, penghantaran makanan dan juga penghantaran barangan. Berikut adalah perkhidmatan yang ditawarkan di Safer :

? Safer Ride

BACA JUGA :   Safer Food Kini Mencari Rider Konsultan Untuk Mengisi Jawatan Kosong

? Safer Food

? Safer Delivery

?️ Safer Swift

Kesemua perkhidmatan di atas boleh diaplikasikan dalam RM5 OFF tersebut. Namun anda perlu mendaftar sebagai USER SAFER terlebih dahulu. Selain dapat menikmati perkhidmatan dan potongan sehingga RM5, USER SAFER juga boleh jana pendapatan pasif dari perkhidmatan yang terdapat di Safer.

Mudah sahaja caranya.

  1. Anda perlu daftar sebagai USER SAFER
  2. Kongsikan pengalaman dan kelebihan sebagai USER SAFER kepada rakan dan ahli keluarga.
  3. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Selepas anda melakukan pendaftaran, anda akan menerima satu refferal code. Referral code tersebut adalah platform terbaik untuk anda jana pendapatan pasif secara berterusan di Safer.

BACA JUGA :   Pencarian Safer Delivery Partner & Driver.

Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit USER yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka membeli atau menggunakan perkhidmatan di Safer. Pendapatan yang anda perolehi akan terus masuk ke dalam akaun wallet Safer anda.

Semakin ramai yang berdaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang anda bakal jana. Daftar segera!

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui pelbagai promosi dan info terkini dari SAFER.

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here