Driver dan Rider di luar sana diseru untuk sertai Safer kerana Safer tawarkan dua jenis pendapatan yang boleh dijana serentak. Pendapatan aktif dan pendapatan apsif boleh dijana oleh driver dan rider yang mendaftar dengan Safer. Kepada driver dan rider yang berminat, anda boleh memilih sama ada untuk secara part time atau full time.

Anda perlu melakukan pendaftaran terlebih dahulu sebagai driver dan rider Safer. Klik link http://tinyurl.com/ycetm3vh untuk mendaftar. Pendaftaran adalah percuma.

Syarat Kelayakan :

Lelaki atau Perempuan
Mempunyai kenderaan kereta atau motorsikal
Pemegang lesen memandu B2 dan D
Berumur 18 tahun dan ke atas

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu mengisi maklumat yang diperlukan. Tonton video di bawah untuk ketahui lebih lanjut mengenai cara yang betul untuk muat naik dokumen anda.

Selepas melakukan pendaftaran, anda akan menerima satu referral code. Referral code ini digunakan untuk jana pendapatan pasif di Safer. Pendapatan pasif ini boleh dijana secara berterusan sepanjang hayat. Selain pendapatan pasif, pendapatan aktif juga akan dijana oleh driver dan rider jika mereka mendapat job bersama Safer.

BACA JUGA :   Safer Food Merchant Buka Kelas Untuk Restoran/Peniaga/Home Kitchen Untuk Aktifkan Akaun

Bagaimana Untuk Jana Pendapatan Pasif?

Mudah sahaja. Gunakan referral code anda. Kongsikan dan sebarkan referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga terdekat anda.

  1. Kongsikan dan ceritakan kelebihan dan pengalaman yang diperoleh ketika mendaftar sebagai driver dan rider Safer.
  2. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda

Anda akan menerima sebanyak 1% jika setiap kali driver atau rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat job bersama Safer. Mudah sahaja. 1% itu datang daripada Safer sendiri dan anda idak akan mengambil sedikit pun pendapatan dari driver dan rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Safer kini aktif di semenanjung Malaysia. Perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer adalah penghantaran penumpang, penghantaran makanan dan juga penghantaran barangan.

BACA JUGA :   Rebut Peluang Untuk Jana Pendapatan Pasif Di Safer.

Untuk driver anda akan terlibat dengan penghantaran penumpang. Manakala untuk rider anda akan terlibat dengan penghantaran makanan dan juga barangan. Bagi penghantaran makanan, Safer mempunyai Safer Food Merchant.

Untuk driver dan rider, anda perlu muat turun aplikasi Safer Driver secara percuma di Google Play Store dan App Store.

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX

SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui pelbagai promosi dan info terkini dari Safer.

Julai,2020

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here