Safer ialah satu aplikasi yang telah ditubuhkan dengan pelbagai perkhidmatan yang terdiri daripada Safer Ride, Safer Swift, Safer Delivery dan Safer Food. Kesemua perkhidmatan tersebut boleh didapati di dalam satu aplikasi sahaja. Bagaimana untuk mendapatkan perkhidmatan tersebut? Muat turun sahaja aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple Store.
Selain itu, Safer juga membuka ruang kepada mereka yang ingin mempromosikan masakan mereka melalui Safer Food. Masakan yang didaftarakan ke dalam Safer Food adalah bergantung kepada Safer Food Merchant. Bagaimana untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant? Muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple Store dan berdaftar untuk mengaktifkan kedai anda. Langkah mudah, tekan sahaja link di bawah untuk pendaftaran.
Restoran : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Jika anda masih kurang faham dengan cara untuk melakukan pendaftaran, lihat sahaja video yang telah disediakan di bawah.
Mudahkan untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant? Siapa je yang boleh berdaftar sebagai Safer Food Merchant? Peniaga kecil, home kitchen dan juga restoran yang mempunyai masakan mereka yang tersendiri. Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant adalah untuk membantu mereka memperluaskan dan mempromosikan makanan mereka hanya dalam satu aplikasi sahaja. Pendaftaran adalah percuma.
Setelah berdaftar sebagai Safer Food Merchant, pasti akan ramai yang menempah makanan terdahap kedai makanan anda di Safer Food. jadi, Safer Food Merchant hendaklah bijak menguruskan kedai makanan dalam talian supaya tidak berserabut dengan tempahan yang banyak nanti.
Sebelum melakukan apa-apa, jangan lupa untuk mencantikkan kedai anda di dalam Safer Food. Tonton video di bawah untuk lebih mudah faham.
Pelbagai manfaat boleh diperoleh dengan berdaftar sebagai Safer Food Merchant. Pendapatan juga boleh dijana dengan lebih mudah di Safer Food. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here