Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan pendapatan aktif dan pasif kepada driver dan rider yang sertai Safer. Kedua-dua pekerjaan ini boleh dilakukan secara full time atau part time. Bagi anda yang sudah mempunyai pekerjaan, boleh jadikan kerjaya di Safer sebagai kerjaya sampaingan. Dalam masa yang sama, anda juga boleh menjana pendpatan pasif secara aktif.

Daftar terlebih dahulu kemudian baca perkongsian menarik dari Deenamik mengenai kelebihan jana pendapatan pasif di Safer. Klik link di bawah untuk lakukan pendaftaran. Pendaftaran adalah percuma ?.

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Jika anda menghadapi kesukaran dalam melengkapkan maklumat yang dikehendaki, sila rujuk video di bawah :

Di Safer, terdapat kekosongan driver dan juga rider (delivery partner). Bagi driver, skop pekerjaan anda adalah menghantar penumpang dengan kereta (Safer Ride). Bagi rider atau delivery partner, skop pekerjaan anda adalah menghantar makanan dan juga barangan. Untuk pengetahuan, Safer menawarkan perkhidmatan berikut :

Caj Komisyen Terendah

Safer menawarkan caj komisyen serendah 5% khas untuk Driver & Delivery Partner dengan cara mengajak rakan anda untuk berdaftar sebagai Driver & Delivery Partner dengan menggunakan referral code anda.
.
1)Invite 30 rakan anda = caj 5% dari Julai hingga September
2)Invite 50 rakan anda = caj 5% dari Julai hingga Disember

BACA JUGA :   SAFER RIDE TAWAR PERKHIDMATAN PENGHANTARAN MENGGUNAKAN KERETA

Cara Jana Pendapatan Pasif Di Safer

Di Safer, terdapat dua jenis pendapatan yang boleh dijana oleh driver dan rider iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif. Pendapatan pasif diperoleh ketika anda bekerja dengan aktif. Pendapatan pasif pula, anda jana secara tidak aktif.

Selepas melengkapkan pendaftaran, anda akan menerima satu referral code. Referral code itu adalah platform terbaik untuk anda jana pendapatan pasif secar berterusa di Safer. Mudah sahaja untuk share kan referral code anda. Untuk permulaan, anda boleh share kepada rakan dan ahli keluarga.

Ceritakan kelebihan yang anda peroleh menerusi penglibatan anda sebagai driver dasn rider di Safer. Anda juga boleh mengajak rakan dan ahli keluarga anda untuk berdaftar sebgai User di Safer dan gunakan perkhidmatan di Safer.

BACA JUGA :   Safer Delivery Partner & Driver Dapat Berdaftar Secara Percuma

Anda akan menerima sebanyak 1% daripada jumlah resit setiap kali User Safer yang mendaftar dengan anda membeli atau menggunakan perkhidmatan di Safer.

Anda juga akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit setiap kali driver atau rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda mendapat job bersama Safer. Jangan risau, 1% diperoleh daripada Safer bukan dari pendapatan rider atau driver tersebut

Jika ada dikalangan rakan atau ahli keluarga anda yag berminat untuk mendaftar sebagai User, klik link di bawah :

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Bgai User Safer, jangan lepaskan peluang untuk tebus RM5 OFF yang sedang ditawarkan oleh Safer. Melalui ini, anda akan menerima potongan sebanyak RM5 untuk perkhidmatan yang digunakan.

Julai,2020

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here