Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan yang sedia ada di dalam aplikasi Safer. Makanan yang terdapat di dalam aplikasi Safer datangnya dari Safer Food Merchant yang telah berdaftar di Safer Food. Pelbagai makanan disediakan di dalam Safer Food dan terlalu banyak sangat pilihan untuk dipilih.
Siapa yang boleh berdaftar di Safer Food? Peniaga kecil yang menjual makanan, restoran malah suri rumah juga boleh mendaftar sebagai Safer Food Merchant. Bagaimana untuk berdaftar? Muat turun sahaja aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple Store. Atau tekan sahaja link di bawah untuk lebih cepat.
RESTORAN : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant adalah percuma dan terbuka kepada semua. Tetapi jangan lupa masukkan beberapa dokumen seperti yang diminta di dalam aplikasi tersebut. Jangan risau, Safer telah siapkan video bagaimana untuk berdaftar.

Dengan video di atas, harap dapat membantu untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant di Safer Food. Selepas selesai berdaftar sebagai Safer Food Merchant di Safer Food, jangan lupa muat naik masakan ke dalam Safer Food dan cantikkan kedai makanan dengan kreativiti tersendiri. Jangan risau, lihat sahaja video di bawah.

Selepas mencantikkan kedai makanan, tinggal tunggu sahaja pesanan daripada pengguna Safer. Pasti ramai yang akan menempah tetapi bagaimana pula untuk uruskan tempahan di Safer Food? Safer telah siapkan video bagi memudahkan semua untuk faham.

Mudah sahaja dengan Safer, semua telah tersiap sedia ada untuk semua. Safer Food Merchant adalah peniaga kecil, home kitchen dan juga restoran yang telah berdaftar di Safer Food.
Bagi mendapatkan maklumat lanjut, sila layari laman web di bawah dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here