Berita gembira buat restoran, peniaga kecil, warung, street food dan home kitchen (jualan dari rumah) . Kini Safer Food Merchant tawarkan peluang kepada anda untuk mempromosikan perniagaan ada secara atas talian yang lebih efektif. Hal ini adalah insentif tambahan kepada perniagaan anda selain anda hanya perlu menunggu pelanggan datang sendiri ke kedai anda.

Bagi perniagaan konsep Home Kitchen, ini adalah peluang anda untuk memasarkan hasil masakan anda secara atas talian. Anda tidak memerlukan kedai untuk mempromosikan perniagaan makanan anda. Mudah sebenarnya berniaga secara atas talian pada masa kini. Tambahan, rakyat Malaysia kini sudah ke arah membuat pesanan secara atas talian dengan kewujudan aplikasi yang memudahkan mereka berbuat demikian.

BACA JUGA :   Safer Buka Peluang User Jana Pendapatan Pasif Lumayan

Safer Food Merchant adalah paltform terbaik bagi anda yang ingin meluaskan pasaran perniagaan anda. Mudah sahaja untuk melakukan pendaftaran. Tonton video di bawah untuk maklumat lanjut mengenai cara-cara mendaftar sebagai Safer Food Merchant. Pendaftaran adalah percuma.

https://www.safer.my/sign-up-restaurant – klik untuk lakukan pendaftaran

Safer Food Mechant juga menyediakan perkhidmatan penghantaran pesanan makanan yang dipesan oleh pelanggan anda. Oleh itu, anda tidak perlu risau dan terburu-buru untuk menyiapkan pesanan dan menghantar kepada pelanggan anda. Anda hanya perlu fokus dalam mencantikkan profil kedai anda seperti logo kedai dan juga menu-menu.

Berikut adalah video mengenai cara-cara muat naik dokumen di akaun Safer Food Merchant :

Bagi peniaga yang menyertai Safer Food Merchant, anda perlu muat turun aplikasi Safer Food bagi memudahkan anda menyelenggarakan akaun perniagaan anda.

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Sebagai Rakan Pemandu Dan Penghantar Safer.

Google Play Store ?: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple Store ?: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Terdapat banyak kelebihan jika anda menyertai Safer Food Merchant :

✔️ Pendaftaran adalah PERCUMA
✔️Caj komisyen yang dikenakan kepada peniaga juga rendah.
✔️Masa operasi yang sangat fleksible
✔️Adanya Delivery Partner Safer memudahkan penghantaran
✔️ Pemasaran diuruskan oleh Safer

Jangan lepaskan peluang keemasan ini. SAFER kini aktif di Semenanjung Malaysia. Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui promosi dan info terkini dari Safer.

Julai,2020

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here