Safer Food ialah sebuah servis yang dikeluarkan oleh syarikat Safer untuk mempromosikan makanan secara dalam talian. Malah segala makanan yang ada di dalam Safer Food akan dimuat naik oleh Safer Food Merchant.
Siapa pula Safer Food Merchant? Safer Food Merchant ialah mereka yang mempunyai perniagaan sendiri iaitu peniaga kecil, home kitchen, restoran dan peniaga trak makanan. Home kitchen ialah mereka yang berniaga makanan mereka tetapi memasak dari rumah sahaja. Jadi jika ingin melakukan pendaftaran, mereka boleh muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple.
Malah, boleh juga tekan link di bawah untuk lebih mudah.
Restoran : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Semasa melakukan pendaftaran, jangan lupa untuk daftarkan sekali ye menu makanan yang terdapat di kedai supaya mudah pengguna nak buat tempahan dan pilihan makanan nanti. Jika tidak, pengguna takkan tahu makanan apa yang ada di kedai mereka.

Tambahan, semasa pendaftaran juga perlulah melengkapkan segala dokumen dan maklumat ke dalam Safer Food supaya mudah pihak Safer untuk mengaktifkan kedai mereka. Bila dah berdaftar, Safer Food Merchant kenalah kreatif untuk menghiaskan gerai makanan mereka. Semakin cantik dihiasi dengan logo serta gambar makanan yang menarik, semakin banyak penggun yang akan melakukan tempahan ke gerai makanan.
Apabila sudah mendapat tempahan yang banyak, tempahan yang sentiasa berterusan, Safer Food Merchant perlu tahu bagaimana untuk menyemak hasil jualan di dalam aplikasi Safer Food. Video di bawah akan menerangkan serba sedikit bagaimana untuk menyemak hasil jualan tersebut.

Tambahan kepada Safer Food Merchant, mereka juga akan ditawarkan dengan kelas khas yang akan diadakan pada setiap hari Sabtu. Kelas tersebut kepada mereka yang telah berdaftar sebagai Safer Food Merchant.
Tidak susah untuk Safer Food Merchant meluaskan masakan mereka kepada orang ramai, yang penting semangat dan konsisten itu ada dalam diri. Dan Safer Food juga akan membantu untuk mempromosikan makanan mereka.
Sekiranya ingin mendapatkan maklumt lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
Website : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup
?   Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here