Safer ialah syarikat e-hailing yang sedang membangun dan bersaing pesat dengan syarikat e-hailing yang lain. Safer menawarkan pendaftaran sebagai penggguna dengan percuma dan menawarkan perkhidmatan yang menarik. Selain itu, pengguna juga dapat menjana pendapatan ye!
Bagaimana nak dapatkan semua yang ditulis seperti di atas? Muat turun sahaja aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple Store dan berdaftar. Lebih mudah tekan sahaja link di bawah.
USER http://tinyurl.com/yae44s6u
Safer Ride
Safer Ride ialah perkhidmatan menempah kenderaan untuk dibawa ke destinasi yang dituju dengan menggunakan kereta. Safer Ride terdapat beberapa jenis iaitu :
  • SaferGo, ialah kereta yang berdaftar dari tahun 2011 hingga ke tahun 2020 serta mempunyai lima tempat duduk di dalamnya. Kereta jenis ini tidak kisah jenis sedan atau hashback dan lain-lain. Contoh kereta ialah seperti Perodua Alza, Proton Alza, Toyota Avanza dan lain-lain.
  • Safer Gold, ialah kereta yang mempunyai CC besar atau mewah. Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang inginkan perjalanan dengan lebih selesa. Contohnya seperti BMW, Porsche, Mercedes dan lain-lain.

  • SaferGo Xtra, ialah kereta yang mempunyai tujuh tempat duduk atau MPV. Mereka yang mempunyai kawan yang ramai atau barang yang banyak sesuai untuk menggunakan SaferGo Xtra. Contoh kereta seperti Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Alza dan lain-lain.

  • Safer Indulge, ialah kereta yang mempunyai saiz yang besar atau minibus. Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke lapangan terbang. Contoh kereta seperti Toyota Vellfire, Toyota Alphard dan lain-lain.
Safer Food
Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian. Safer Food juga menawarkan pelbagai jenis juadah makanan kepada pengguna samaada makanan yang diingini itu jauh mahupun dekat.
Safer Delivery
Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar bungkusan samaada menggunakan kereta mahupun motorsikal. Safer Delivery terdapat dua jenis penghantaran yang ditawarkan iaitu Single Delivery, penghantaran bungkusan ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
Multiple Delivery ialah penghantaran bungkusan dengan boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa. Tetapi Sabfer menggalakkan jika bungkusan kurang daripada 10 kg dan kuantiti yang sedikit untuk menggunakan motorsikal manakala jika barangan lebih daripada 10 kg dan banyak, boleh menggunakan kereta untuk mengelakkan sebarang kerosakan.
Safer Swift
Safer Swift ialah perkhidmatan menempah kenderaan ke destinasi yang dituju dengan motorsikal. Safer Swift merupakan perkhidmatan yang lebih kurang sama dengan Safer Swift tetapi yang membezakannya ialah jenis kenderaan yang digunakan.
Selain menawarkan perkhidmatan yang menarik kepada pengguna, Safer juga menawarkan jana pendapatan pasif. Bagaimana nak jana pendapatan secara pasif? Mudah sahaja.
Apabila sudah berdaftar, anda akan menerima satu referral code daripada Safer. Referral code tersebut boleh dikongsi kepada orang lain. Apabila mereka menggunakan kod tersebut pada salah satu perkhidmatan yang terdapat di dalam aplikasi Safer, anda akan jana penadapatan sebanyak 1 peratus daripada jumlah bayaran yang dikenakan kepada pengguna.
Menarik bukan? Apa tunggu lagi, muat turun dan berdaftar sebagai user Safer sekarang!
Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web di bawah.
• WEBSITE : https://www.safer.my/
• FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/
• INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safer.my/
• TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial
• YOUTUBE : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here