Safer ialah syarikat e-hailing yang telah melancarkan aplikasi Safer dengan pelbagai perkhidmatan kepada pengguna. Kesemua aplikasi tersebut boleh didapatkan di dalam satu aplikasi sahaja yang terdiri dari perkhidmatan Safer Ride, Safer Delivery, Safer Food dan Safer Food.
Safer telah membuka peluang kepada mereka yang ingin jana pendapatan secara konsisten dengan berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Safer Driver. Pendaftaran ini boleh dilakukan dengan memuat turun aplikasi Safer Driver di Google Play Store atau Apple Store.
Safer driver Apple Store : https://apple.co/2ZvyNeX
Safer driver Google Play Store: https://bit.ly/2yp8ADH
Bagaimana untuk melakukan pendaftaran? Video di bawah akan menerangkan caranya.

Safer Delivery Partner dan Driver boleh pilih perkhidmatan mana yang mereka mahu lakukan untuk penghantaran samaada Safer Ride, Safer Delivery atau Safer Food. Malah, mereka yang berdaftar sebagai Safer Delivery Partner atau Safer Driver juga boleh memperoleh pendapatan secara pasif dengan hanya munggunaka referral code sahaja.
Apabila melakukan pendaftaran, anda akan menerima satu referral code. Referral code tersebut boleh dikongsi ke rakan-rakan atau ahli keluarga, apabila mereka menggunakan kod anda untuk melakukan pendaftaran dan menggunakannya untuk salah satu perkhidmatan di Sabfer, anda akan menerima 1 peratus daripada cas penghantaran yang dibayar oleh pengguna. Semakin ramai yang menggunakan kod anda maka semakin banyak anda akan peroleh pendapatan pendapatan.

Perkhidmatan yang terdapat di Safer ialah Safer Ride yang mana perkhidmatan adalah untuk membawa penumpang dengan menggunakan kereta. Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar barangan atau bungkusan samaada menggunakan kereta atau motorsikal kepada pengguna. Safer Food pula ialah perkhidmatan penghantaran makanan kepada pengguna yang menempah makanan secara dalam talian.
Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here