Safer Ride ialah salah satu perkhidmatan yang terdapat di dalam aplikasi Safer. Safer Ride merupakan perkhidmatan membawa penumpang menggunakan kereta yang telah berdaftar sebagai Safer Driver dibawah Safer. Bagi mendapatkan perkhidmatan Safer Ride, muat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple Store dan berdaftar. Untuk pendaftaran yang lebih mudah, tekan sahaja link di bawah.
USERhttp://tinyurl.com/yae44s6u
Safer Ride terdapat beberapa jenis kereta yang ditawarkan kepada penggunjung iaitu
SaferGo
SaferGo ialah kereta yang digunakan untuk membawa penumpang dengan menggunakan kereta yang berdaftar dari tahun 2011 hingga tahun 2020 dengan lima tempat duduk. SaferGo menawarkan harga yang berpatutan untuk pengguna yang menggunakan SaferGo. Contoh kereta untuk SaferGo ialah Perodua Myvi, Proton Saga, Perodua Axia dan lain-lain.
Kereta yang sesuai untuk SaferGo adalah seperti sedan, hasback dan lain-lain jenis.
Safer Gold
Safer Gold ialah kereta membawa penumpang yang berCC besar atau mewah. Perkhidmatan seperti ini dipanggil premium disebabkan oleh penggunaan kereta yang mewah. Safer Gold sesuai untuk mereka yang ingin merasai pengalaman menaiki kereta mewah. Contoh jenama yang sesuai untuk Safer Gold ialah BMW, Mercedes, Porsche dan lain-lain.
SaferGo Xtra
SaferGo Xtra ialah kereta yang digunakan untuk membawa penumpang jenis MPV dan mempunyai tujuh tempat duduk di dalamnya. Kereta jenis ini sesuai untuk kuantiti pengguna yang ramai atau mempunyai barangan yang banyak untuk dibawa. Contoh kereta SaferGo Xtra ialah Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Avanza dan lain-lain jenis MPV.
Safer Indulge
Safer Indulge ialah perkhidmatan membawa penumpang dengan menggunakan kereta yang bersaiz besar atau minibus. Safer Indulge sesuai untuk mereka yang perlu ke lapangan terbang dan perjalanan yang selesa sepanjang perjalanan ke sana. Harga bagi Safer Indulge adalah bersesuaian dengan saiz dan perjalanannya.
Selain perkhidmatan Safer Ride, terdapat juga perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer iaitu Safer Delivery dan Safer Food. Safer Delivery terdapat dua jenis iaitu Single Delivery, penghantaran bungkusan ke satu lokasi sahaja dalam satu masa dan Multiple Delivery, penghantaran bungkusan ke banyak lokasi dalam satu-satu masa.
Sekiranya barangan kurang daripada 10 kg dan kuantiti yang sedikit, digalakkan untuk menggunakan motorsikal namun sekiranya barangan lebih daripada 10 kg dan berat, digalakkan untuk menggunakan kereta bagi mengelakkan sebarang kerosakan pada bungkusan.
Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan di dalam satu aplikasi sahaja. pelbagai juadah telah tersedia untuk menempah dan mengenyangkan kempunan pengguna.
Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai perkhidmatan di Safer, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here