Jana pendapatan pasif dengan mudah hanya sebagai USER/PENGGUNA Safer. Selain dapat menggunakan perkhidmatan terbaik di Safer, anda sebagai pengguna juga boleh jana pendapatan pasif darinya. Safer adalah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Safer sedang meningkat naik dengan komited untuk memperbanyakkan lagi perkhidmatan yang boleh digunakan oleh rakyat Malaysia yang hanya boleh digunakan di dalam satu aplikasi sahaja.

Ingin jana pendapatan pasif secara berterusan di Safer? Klik link di bawah dahulu untuk mendaftar sebagai USER SAFER. Pendaftaran adalah percuma.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Selepas melakukan pendaftaran, anda boleh muat turun aplikasi Safer secara percuma di Google Play Store bagi pengguna Android manakala bagi pengguna IOS pula boleh muat turun di App Store.

Play Store? : https://bit.ly/saferandroid

App Store? : https://bit.ly/saferiphone

Berikut adalah perkhidmatan yang terdapat di SAFER. Perkhidmatan di Safer boleh didapati di dalam satu aplikasi sahaja.

BACA JUGA :   Safer Delivery Menawarkan Perkhidmatan Penghantaran Yang Pantas

Cara Jana Pendapatan Pasif Dengan Mudah Di Safer

Mudah sahaja, ikuti langkah berikut :

  1. Daftar sebagai USER SAFER
  2. Ceritakan kelebihan dan pengalaman yang diperoleh sebagai USER SAFER kepada rakan dan ahli keluarga.
  3. Kongsikan referral code yang anda peroleh selepas anda mendaftar sebagai USER SAFER kepada rakan dan ahli keluarga.
  4. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Cara Kongsikan Referral Code 

Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit USER SAFER yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka menggunakan perkhidmatan di Safer.

Jumlah 1% itu akan terus masuk ke dalam wallet anda. Ironinya, semakin ramai yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang boleh anda jana. Pendapatan pasif yang dijana pula adalah secara berterusan sepanjang hayat.

Safer kini sedang jalankan promosi RM5 OFF kepada semua USER SAFER. Anda akan menikmati potongan sehingga RM5 bagi salah satu perkhidmatan yang anda gunakan di Safer. Deenamik juga sudah melakukan tebusan RM5 ketika membeli makanan di Safer Food.

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma, Promosi Tiada Caj Penolakan Komisen Masih Dijalankan Oleh Pihak Safer

Terdapat 2 kaedah pembayaran yang disediakan di Safer. Antaranya ialah wallet dan juga cash on delivery. Untuk pembayaran melalui wallet, anda perlu melakukan transaksi top-up untuk memastikan wang anda cukup untuk melakukan pembayaran secara atas talian. Terdapat dua kaedah untuk top up di wallet anda. Pertama adalah dengan menggunakan online banking dan menerusi kad debit atau kredit anda.

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi yang ditawarkan dan info terkini dari mereka.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here