Safer lagi sekali lakukan promosi khas buat pengguna mereka bermula hari ini hingga 31 Disember 2020. Kepada anda yang masih lagi kabur mengenai siapa dan apakah yang dilakukan oleh Safer, mari Deenamik terangkan.

Safer adalah sebuah syarikat yang menjalankan perkhidmatan e-hailing terbaik untuk kegunaan rakyat Malaysia.  Perkhidmatan yang ditawarkan termasuklah penghantaran penumpang, penghantaran barangan dan penghantaran makanan. Kesemua perkhidmatan ini boleh diakses secara percuma hanya dalam satu aplikasi sahaja!

Kepada anda yang masih belum mendaftar sebagai pengguna Safer, tunggu apa lagi? Lakukan pendaftaran segera. Pendaftaran adalah percuma. Klik untuk lakukan pendaftaran.

http://tinyurl.com/y5wxt4nj

Selepas mendaftar, anda perlu muat turun secara percuma aplikasi Safer di Google Play Store dan App Store. Aplikasi ini boleh digunakan oleh pengguna Android dan IOS sahaja.

Ayuh ketahui dengan lebih lanjut mengenai perkhidmatan yang ditawarkan di Safer.

SAFER RIDE

Safer Ride adalah penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain dengan menggunakan kereta. Terdapat 4 jenis kelas kenderaan yang boleh dipilih oleh pengguna ketika buat pesanan di Safer Ride. Antaranya ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

BACA JUGA :   Luaskan Pasaran Perniagaan Makanan Anda Bersama Safer Food Merchant!

SAFER SWIFT

Safer Swift merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan motorsikal yang lebih murah dan juga cepat. Penunggang dan pembonceng diwajibkan memakai topi keledar. Bilangan pembonceng adalah seorang pada satu-satu masa.

SAFER DELIVERY

Safer Delivery menawarkan perkhidmatan penghantaran barangan dalam kadar segera. Bagi anda yang ingin menghantar barangan dengan cepat dan selamat, perkhidmatan Safer Delivery adalah sangat digalakkan untuk diguna. Terdapat dua jenis penghantaran di Safer Delivery iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.

SAFER FOOD

Yang terakhir adalah Safer Food. Ianya adalah perkhidmatan penghantaran pesanan makanan yang akan dihantar oleh Safer Delivery Partner sendiri. Anda yang gemar buat pesanan makanan secara atas talian diseru gunakan Safer Food. Hal ini kerana bukan sahaja makanan tradisi Malaysia yang boleh didapati, malahan kek serta makana dari Korea Selatan seperti kimbap dan sebagainya boleh ditemukan di Safer Food.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Semasa PKP 3.0 Sebagai Rakan Penghantar Safer.

PENDAPATAN PASIF

Tahukah anda, Safer bukan sahaja menyediakan perkhidmatan e-hailing terbaik untuk rakyat Malaysia, malah turut beri peluang pengguna Safer untuk jana pendapatan pasif secara berterusan sepanjang hayat di Safer. Cara jana pendapatan pasif di Safer adalah menerusi perkongsian Referral Code Safer. Sharing is caring !

Referral code Safer diperoleh setelah pengguna selesai mendafar sebagai pengguna Safer. Anda perlu kongsikan referral code anda kepada seramai mungkin termasuklah ahli keluarga dan rakan terdekat. Ceritkan kepada mereka kelebihan yang diperoleh sebagai pengguna Safer (pendapatan pasif) dan juga perkhidmatan terbaik di Safer.

Seterusnya, pastikan mereka mendaftar sebagai pengguna Safer dengan menggunakan referral code anda. Anda akan menikmati sehingga 1% dari jumlah resit pengguna Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka menggunakan perkhidmatan di Safer.

Daftar segera dan anda bakal nikmati pendapatan pasif dengan lumayan secara sepanjang hayat.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here