Kursk State Medical University bukan nama asing dalam kalangan pelajar perubatan. Walaupun lokasinya jauh dari bandar Moscow, universiti yang turut dikenali sebagai KSMU ini adalah antara TOP 10  universiti di Rusia. KSMU terletak di bandar Kursk dan sangat sesuai untuk pelajar melanjutkan pengajian. Dibina pada tahun 1935, kemampuannya dalam melahirkan pemikir perubatan tidak perlu dipersoal lagi.

Menawarkan bidang pengajian seperti Pra Perubatan, Perubatan dan Gerontologi kepada pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. Pelajar dari Malaysia ramai yang melanjutkan pengajian ke universiti ini dan kebanyakan dari mereka mendaftar bersama Daulah Educonsult. Daulah Educonsult adlah badan konsultan yang membantu pelajar dalam melanjutkan pengajian ke universiti di luar negara.

Jika anda berminat, lakukan pendaftaran awal dengan klik borang di bawah. Kemasukan seterusnya dalah pada Oktober dan November 2020.

✨✨https://bit.ly/32R1pPO✨✨

Daulah Educonsult akan bantu menguruskan pelajar dari bermulanya pendaftaran sehingga ke tamat pengajian. Berikut adalah kelebihan sekiranya anda mendaftar bersama Daulah Educonsult :

  • Daulah Educonsult bantu dapatkan tempat pengajian pilihan
  • Daulah Educonsult bantu dari segi dokumentasi
  • Daulah Educonsult bantu proses keberangkatan
  • Daulah Educonsulat bantu pelajar mengenai kehidupan di negara lain seperti buka akaun bank, rumah sewa, makanan halal dan sebagainya.
BACA JUGA :   Pendaftaran Sesi Januari 2021 Universiti Bangladesh

Di KSMU, pelajar akan menikmati pelbagai kemudahan yang disediakan untuk keselesaan pelajar. Klinik dan makmal perubatan di hampir 25 buah klinik dna hospital kerajaan yang membolehkan pelajar merasai sendiri alam pekerjaan sebenar. Asrama yang bersih dan terjamin keselamatannya turut disediakan untuk pelajar.

Makanan halal juga mudah didapati kerana kawasan kampus berdekatan dengan pusat membeli belah. Rusia adalah sebuah negara merdeka yang telah menerima kedatangan Islam berkurun lamanya. Makanan halal juga mendapat permintaan yang tinggi daripada penduduk setempat dan juga pelacong dan pelajar.

Memorial Battle Of Kursk

KSMU mengamalkan sistem pembayaran yuran secara LOCK FEE dimana pelajar hanya perlu bayar yuran dengan harga tetap walaupun nilai Ringgit Malaysia mengalami kenaikan dan penurunan. Tambahan, KSMU antara universiti pertama di Rusia yang menggunakan bahasa Inggeris dalam sesi kuliah mereka. Hal ini adalah tambah nilai yang menjadikan universiti ini pilihan pelajar di seluruh dunia.

BACA JUGA :   Persiapan Sambung Belajar Luar Negara Dengan Khidmat Daulah Educonsult

Daftar segera dan anda bakal bergelar pelajar di universiti terkemuka ini. Berbekalkan CGPA 3.0 sudah melayakkan diri anda ke universiti ini.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here