Safer memerlukan pendaftaran segera Driver e-hailing atau Driver bukan e-hailing yang untuk sertai Safer sebagai Driver secara sepenuh masa. Driver di Safer akan menikmati dua jenis pendapatan iaitu pendapatan aktif dan pasif dalam masa yang sama. Kemasukan adalah terhad dan segera. Daftar sebagai Driver Safer sekarang!

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Pendaftaran adalah percuma dan mudah. Jika anda adalah seorang pemandu e-hailing, anda pasti tahu dan peka dengan syarat kelayakan sebagai Driver e-hailing. Ikuti video di bawah untuk ketahui lebih lanjut cara mendaftar sebagai Driver di Safer.

Selaku Driver Safer yang berdaftar, anda perlu muat turun aplikasi Safer Driver bagi memudahkan urusan pengambilan penumpang, urusan akaun dan sebagainya. Skop kerjaya Driver Safer adalah di Safer Ride. Safer Ride adalah perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan kereta sama seperti e-hailing yang lain di Malaysia. Muat turun aplikasi Safer Driver untuk urusan lebih lanjut :

BACA JUGA :   Kelebihan Sambung Belajar Luar Negara di Poland

Pengguna Safer akan buat pesanan di Safer Ride melalui aplikasi Safer. Safer Ride menawarkan 4 jenis kelas kenderaan yang perlu diisi oleh Driver ketika melengkapkan pendaftaran.

Syarat Kelayakan : 

Syarat kelayakan untuk menjadi seorang Driver di Safer adalah sama sahaja seperti driver e-hailing yang lain. Antaranya adalah seperti :

  • Pemegang lesen D, PSV & EVP
  • Mempunyai kereta yang berusia tidak melebihi 10 tahun ke atas
  • Rakyat Malaysia
  • Lelaki atau wanita

Anda perlu top up  wallet Safer anda untuk memudahkan anda merima pesanan Safer Ride daripada pengguna Safer.

Safer sediakan dua jenis pendapatan yang boleh dijana oleh Driver Safer dalam masa yang sama iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif. Pendapatan aktif diperoleh ketika anda bekerja keras sebagai Driver di Safer. Pendapatan pasif pula dijana menerusi perkongsian referral code. Referral code ini diperoleh selepas anda selesai mendaftar sebagai Driver Safer yang sah.

BACA JUGA :   Promosikan Perniagaan Makanan Anda Di Safer Food Merchant

Mudah sahaja untuk kongsikan referral code ini kepada rakan dan keluarga anda yang anda rasakan berpotensi bekerja sebagai Driver Safer. Referral code setiap Driver yang berdaftar adalah berlainan. Anda boleh kongsikan referral code anda menerusi Facebook, Instagram, Telegram, Twitter dan sebagainya.

Sangat mudah bukan! Daftar segera sebagai Driver Safer dan anda bakal nikmati pendapatan pasif yang boleh dijana secara berterusan dan sepanjang hayat. Jangan lupa untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak info terkini daripada mereka.

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here