Safer merupakan sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan e-hailing kepada pengguna.
Pelbagai jenis perkhidmatan boleh didapatkan di dalam satu aplikasi sahaja. Malah, pengguna juga boleh gandakan nilai e-wallet Safer.
Sebelum itu, bagi mereka yang masih belum lakukan pendaftaran sila lakukan sekarang. Pelbagai keistimewaan sedang menunggu. Pendaftaran boleh dilakukan dengan memuat turun aplikasi SAFER menerusi Google Play Store atau Apps Store. Boleh juga dengan hanya klik sahaja link yang tertera di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Advance Dulu Lah! ialah sebuah program yang dapat membantu pengguna Safer dengan menggandakan nilai e-wallet mereka. Penggandaan tersebut perlu dilakukan dengan membuat permohonan menerusi link di bawah.
Advance Dulu Lah! : http://bit.ly/advancedululah
Pengguna yang hendak membuat permohonan perlu mempunyai baki yang mencukupi di dalam e-wallet Safer. Sekiranya tidak, proses penggandaan tidak akan berlaku.
Setelah permohonan tersebut diluluskan, maka penggandaan akan berlaku. Sekiranya pengguna ingin membuat permohonan sebanyak RM30, maka penggandaan akan berlaku sebanyak RM60.
Nilai maksima yang boleh dimohon ialah sebanyak RM50. Jika baki e-wallet Safer ada RM100, pengguna boleh memohon sebanyak RM50. Namun apabila mereka topup semula, wang yang ditopup akan ditolak secara automatik.
Jika membuat permohonan sebanyak RM30, maka RM30 akan ditolak selepas lakukan topup semula. Begitu juga jika membuat permohonan sebanyak RM50, maka RM50 akan ditolak.
Apabila sudah lulus jangan lupa gunakan perkhidmatan yang ada di Safer. Safer Ride ialah perkhidmatan untuk penumpang pergi ke destinasi pilihan mereka sendiri. Terdapat beberapa jenis kenderaan yang ditawarkan.
    • SaferGo : kereta yang mempunyai empat hingga lima tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke tempat harian seperti hospital, sekolah, pasar dan banyak lagi.
    • SaferGo Xtra : kereta MPV yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang ramai. Contohnya seperti Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Avanza dan banyak lagi.
    • Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke sesuatu acara atau majlis. Contohnya seperti BMW, Mercedes, Volkswagen dan banyak lagi.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti jauh lebih besar daripada MPV. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke lapangan terbang.
Tambahan, Safer Ride juga sedang menawarkan promosi potongan harga kepada pengguna. Pengguna hanya perlu menggunakan promo kod SaferSyok3 pada Safer Ride. Promosi ini akan berakhir pada 31 Disember 2020.
Safer Delivery ialah perkhidmatan untuk pengguna mendapatkan tempahan menghantar barangan kepada penerima. Terdapat dua jenis penghantaran yang boleh dipilih.
    • Single Delivery : penghantaran yang hanya boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
    • Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa iaitu sebanyak lima lokasi.
Safer Food ialah perkhidmatan untuk pengguna melakukan tempahan makanan. Pelbagai jenis makanan boleh didapatkan menerusi aplikasi Safer. Safer Food kini sedang membuat promosi “Free Delivery”. Mereka hanya perlu membuat pembayaran pada makanan sahaja.
Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here