Baki wallet anda tidak mencukupi? Jangan risau. Safer kini sedang melaksanakan program Advance Dulu Lah!

Perlaksanaan program ini adalah bertujuan untuk membantu pengguna dengan menggandakan jumlah kredit yang ada di dalam akaun Safer pengguna.

Seterusnya, pengguna boleh terus menggunakan segala perkhidmatan yang Safer sediakan.

Antara perkhidmatan yang disediakan di Safer ialah Safer Ride, Safer Food dan Safer Delivery. Kesemua perkhidmatan ini terdapat di dalam satu aplikasi Safer. Jika pengguna baru ingin mendaftar, sila klik link di bawah.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Setelah anda mendaftar dengan Safer, muat turun aplikasi Safer yang terdapat di Google Play Store atau Apple App Store. Tambah nilai wallet anda mengikut keperluan anda dan isi borang permohonan Advance Dulu Lah. Selepas mengisi borang anda hanya perlu menunggu kredit anda masuk ke dalam e-wallet anda.

Borang Permohonan Advance Dulu Lah! : https://bit.ly/advancedululah

BACA JUGA :   NIKMAT MAKANAN DI RUSIA

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Advance Dulu Lah menawarkan kadar pinjaman dahulu dan bayar kemudian. Pengguna tidak perlu risau kerana tiada caj tambahan yang akan dikenakan.

Pengguna akan menerima jumlah wang yang sama dengan baki yang ada di dalam wallet anda. Seperti, jika baki wallet anda ialah RM30, anda akan menerima tambahan lagi RM30 dan jumlah e-wallet anda menjadi RM60.

Disebabkan itu, jumlah yang pengguna perlu membayar semula ialah RM30 sahaja. Tiada caj tambahan yang akan dikenakan kepada pengguna. Pengguna hanya boleh membuat pinjaman sehingga RM50 sahaja.

Jumlah wang yang diterima oleh Advance Dulu Lah tersebut tidak boleh ditunaikan. Ini kerana, Safer mengharapkan agar semua pengguna akan memanfaatkan segala perkhidmatan yang disediakan di Safer.

Pengguna perlu melakukan bayaran kembali dalam tempoh yang telah ditetapkan iaitu 30 hari selepas daripada tarikh permohonan yang diluluskan. Sekiranya pengguna berjaya melunaskan bayaran pinjaman sebelum dari tarikh yang ditetapkan untuk dibayar. Pengguna akan dibenarkan untuk memohon sekali lagi Advance Dulu Lah.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Pasif Secara Berterusan Bersama Safer

Cara pembayaran semula wang pinjaman tersebut ialah dengan cara menambah nilai wallet Safer anda. Dari situ Safer akan menolak kredit Safer anda mengikut jumlah yang dipohon sebelum ini. Program ini adalah untuk membantu pengguna yang kekurangan baki wallet Safer.

Antara syarat yang diperlukan untuk layak memohon ialah seperti berikut :

  • Seorang warganegara Malaysia
  • Berumur 18 tahun da ke atas
  • Tambah nilai wallet Safer
  • Gambar mykad
  • Gambar swafoto bersama mykad

Gambar mykad dan swafoto berkenaan adalah bertujuan untuk mengelakkan berlaku sebarang penipuan. Sekiranya, anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut sila layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here