Safer menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, barang dan juga barang. Sekarang, Safer sedang melakukan promosi potongan harga sebanyak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Ride dan Safer Delivery. Masukkan kod promo SaferSyok3 untuk nikmati potongan harga semasa menggunakan perkhidmatan di Safer Ride.

Safer Ride

  1. SaferGo – kenderaan yang digunakan ialah Perodua Axia, Perodua Myvi dan lain – lain.
  2. SaferGo Xtra – kenderaan yang digunakan ialah Proton Exora, Perodua Alza dan lain – lain.
  3. Safer Gold – kenderaan yang digunakan ialah Volkswagen Passat, BMW dan lain – lain.
  4. Safer Indulge – kenderaan yang digunakan ialah Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.

Bukan itu sahaja, Safer juga membuat potongan harga untuk perkhidmatan Safer Delivery. Potongan harga juga akan dibuat jika pengguna memasukkan kod promo DELIVERY3. Sebanyak RM 3 akan dipotong jika pengguna menggunakan kod tersebut. Kod tersebut hanya boleh digunakan di perkhidmatan Safer Delivery sahaja. Terdapat dua pilihan penghanataran yang pengguna boleh pilih.

BACA JUGA :   Kelebihan Jana Pendapatan Secara Pasif bersama SAFER

Safer Delivery

  1. Single Delivery – Penghantaran barang ke satu lokasi.
  2. Multi Delivery – Penghantaran barang ke banyak lokasi.

Safer Food juga melakukan promosi, promosi tersebut ialah penghantaran percuma setiap kali pesanan dibuat secara atas talian. Jika anda berminat untuk menikmati promosi ini, daftar segera melalui link di bawah atau muat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple App Store.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Di samping itu, anda juga boleh menjana pendapatan pasif. Pendapatan pasif anda akan peroleh apabila anda kongsikan referral code anda kepada kenalan. Jika ramai kenalan anda mendaftar menggunakan kod referral anda, lagi banyak pendapatan pasif yang anda akan peroleh. Sebanyak 1 % yang anda peroleh apabila mereka mendaftar adn menggunakan perkhidmatan yang ada di Safer.

Selain itu, Safer turut melakukan program Advance Dulu Lah. ADL adalah sebuah program memberi pinjaman wang dan bayar kemudian. Berminat untuk memohon? Klik link di bawah.

BACA JUGA :   Safer Bakal Masuki Pasaran E-Hailing Indonesia Awal 2021

Borang Permohonan Advance Dulu Lah! : https://bit.ly/advancedululah

Pengguna akan memperoleh jumlah yang sama dengan jumlah yang ada di dalam e-wallet.

Jika di dalam e-wallet anda mempunyai sebanyak RM 30, jadi jumlah yang anda akan dapat selepas memohon ADL ialah sebanyak RM 30. Ini akan menjadikan jumlah e-wallet anda menjadi RM 60.

Disebabkan itu, pengguna akan membayar balik pinjaman pada amaun yang sama yang telah dipinjamkan iaitu RM 30. Tiada caj tambahan akan dikenakan dan pinjaman ADL hanya boleh dibuat sehingga RM 50 sahaja.

Bayaran balik pinjaman perlu dibuat dalam 30 hari daripada tarikh permohonan yang telah diluluskan. Sekiranya pengguna berjaya untuk membayar balik pinjaman sebelum tarikh yang ditetapkan pengguna dibenarkan untuk memohon sekali lagi ADL.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila layari laman web dan media sosial Safer.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here