Safer ialah sebuah syarikat e-hailing yang telah menyediakan pelbagai perkhidmatan hanya dalam satu aplikasi sahaja.
Malah, pengguna juga boleh lakukan penggandaan nilai eWallet Safer mereka secara percuma.
Mereka yang masih belum berdaftar sebagai USER SAFER boleh lakukan pendaftaran dengan memuat naik aplikasi SAFER. Aplikasi tersebut boleh dimuat naik menerusi Google Play Store atau Apps Store. Boleh juga lakukan pendaftaran dengan hanya klik sahaja link yang ada di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Advance Dulu Lah! ialah sebuah program yang ditubuhkan untuk membantu pengguna menggunakan semua perkhidmatan Safer. Nilai penggandaan berlaku di dalam eWallet Safer pengguna.

Pengguna yang hendak membuat permohonan perlu mempunyai baki eWallet sekurang-kurangnya RM10. Jika baki tidak ada dalam eWallet Safer, maka penggandaan tidak akan berlaku. Penggandaan hanya akan berlaku apabila permohonan diluluskan sahaja.
Sekiranya baki yang tinggal di dalam eWallet Safer adalah sebanyak RM30 maka penggandaan akan bertambah menjadi RM60. Namun, jika baki eWallet telah habis digunakan dan ingin topup semula, penolakan akan berlaku di dalam eWallet Safer.
Sekiranya membuat permohonan sebanyak RM50, maka nilai RM50 akan ditolak daripada eWallet Safer. Jadi, apa tunggu lagi, gunakan semua perkhidmatan yang ada di Safer.
Safer Ride ialah perkhidmatan untuk menempah kereta menuju ke destinasi pilihan. Terdapat beberapa jenis kereta yang boleh dipilih oleh pengguna.
    • SaferGo : Kereta ini sesui untuk pengguna yang hendak ke destinasi harian seperti hospital, bengkel, pasar, sekolah dan banyak lagi. Contoh kereta seperi Perodua Myvi, Perodua Saga dan banyak lagi.
    • SaferGo Xtra : kereta MPV yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Kereta ini adalah sesuai untuk pengguna yang ramai iaitu lebih daripada 3 orang. Contohnya seperti Perodua Alza, Perodua Exora dan banyak lagi.
    • Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini sesuai untuk penggun ayang hendak ke suatu majlis atau acara. Contoh kereta adalah seperi BMW, Mercedes, Volkswagen dan banyak lagi.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti jauh lebih besar berbanding MPV. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke lapangan terbang.

Safer Food ialah perkhidmatan untuk pengguna menempah makanan yang hendak dimakan. Pelbagai jenis makanan boleh didapatkan menerusi Safer Food. Malah, penghantaran adalah secara percuma.
Safer Delivery ialah perkhidmatan untuk menghantar barangan kepada penerima. Pengguna membuat tempahan untuk menghantar barangan kepada pengguna yang akan dihantar oleh rakan penghantar Safer. Terdapat dua jenis penghantaran yang bole dipilih.
    • Single Delivery : penghantaran yang boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
    • Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa iaitu sebanyak 5 lokasi.
Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here