Safer merupakan sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan seperti penghantaran barang / makanan  dan menghantar penumpang.

Safer juga sedang melakukan promosi seperti Advance Dulu Lah!, SaferSyok3 dan DELIVERY3. Di mana pengguna akan mendapat potongan harga RM 3 apabila pengguna menggunakan kod promo SaferSyok3 dan DELIVERY3.

SaferSyok3

SaferSyok3 hanya boleh digunakan untuk perkhidmatan Safer Ride sahaja. Potongan harga sebanyak RM3 akan dipotong sekiranya pengguna menggunakan salah satu perkhidmatan Safer Ride. Perkhidmatan yang ada di Safer Ride ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

Safer Ride :

  1. SaferGo : Perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang mempunyai 4 tempat duduk seperti Perodua Axia, Perodua Myzi dan lain – lain.
  2. SaferGo Xtra : Perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang mempunyai 6 hingga 7 tempat duduk seperti Perodua Alza, Proton Exora dan lain – lain.
  3. Safer Gold : Perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang mempunyai enjin berCC besar seperti BMW, Volkswagen Passat dan lain – lain.
  4. Safer Indulge : Perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang bersaiz besar seperti Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.

DELIVERY3

DELIVERY3 pula ialah promosi bagi digunakan untuk perkhidmatan Safer Delivery sahaja. Pengguna juga akan mendapat potongan harga sebanyak RM 3 apabila menggunakan perkhidmatan ini. Caranya mudah sahaja masukkan kod promo dan anda akan mendapat potongan harga tersebut. Di Safer Delivery, pengguna boleh memilih sama ada mahu membuat Single Delivery ataupun Multi Delivery.

BACA JUGA :   Safer Food Buka Peluang Kerja Dengan Berdaftar Sebagai Rider Konsultan

Safer Delivery :

  1. Single Delivery : Penghantaran barang ke satu lokasi.
  2. Multi Delivery :  Penghantaran barang ke banyak lokasi.

Advance Dulu Lah!

Advance Dulu Lah! ialah sebuah program yang dilaksanakan oleh Safer untuk membantu pengguna yang kekurangan kredit apabila mahu menggunakan perkhidmatan Safer.

Akaun pengguna akan digandakan jika pengguna membuat permohonan untuk menggunakan Advance Dulu Lah.

Advance Dulu Lah menawarkan pinjaman dahulu dan bayar kemudian dan pengguna tidak perlu risau kerana anda tidak akan dikenakan caj tambahan. Jumlah wang yag pengguna akan dapat ialah sama dengan jumlah yang ada di dalam e-wallet anda.

Jika baki e-wallet anda ialah RM 30, anda akan menerima tambahan lagi RM 30. Maka jumlah yang ada dalam e-wallet anda menjadi RM 60. Oleh itu, pengguna hanya perlu membayar semula RM 30 sahaja. Caj tambahan tidak akan dikenakan kepada pengguna. Untuk pengetahuan pengguna, pinjaman hanya boleh dibuat sehingga amaun RM 50 sahaja.

BACA JUGA :   Guna SAFERSYOK3 Untuk Lebih Penjimatan di Safer Delivery

Bayaran balik perlu dibuat dalam tempoh 30 hari dari tarikh permohonan yang telah diluluskan. Sekiranya pengguna berjaya membayar semula bayaran pinjaman sebelum tarikh yang ditetapkan untuk dibayar. Pengguna dibenarkan untuk memohon sekali lagi Advance Dulu Lah!

Muat turun aplikasi Safer untuk menikmati promosi – promosi kami dan kepada yang belum mendaftar, sila klik link di bawah untuk menjadi pengguna Safer. Kesemua perkhidmatan terdapat di dalam satu aplikasi sahaja. Pengguna boleh muat turun aplikasi di Google Play Store atau Apple App Store.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Borang permohonan Advance Dulu Lah! : https://bit.ly/advancedululah

Selain daripada promosi yang dinyatakan di atas, Safer Food kini menawarkan Free Delivery kepada pesanan makanan yang dibuat melalui Safer Food. Jika mahu menikmati promosi ini sertai kami sebagai pengguna Safer.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan layari laman web dan media sosial kami untuk maklumat lanjut.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here